Hahaha.. Overvolle Schuur.. fantastisch! Wil je dat ik een extra stoel voor je meeneem SG? Dan hoef je niet op schoot..
spicegirl
Geplaatst: 07-06-12 20:50
jouw schoot houd me niet, ik pak wel gewoon je stoel
Emita
Geplaatst: 07-06-12 21:11
Ik ontdek net dat mijn shabrak nog bij mn ouders ligt(die wonen aan de andere kant van Nederland haha). Het wordt dus alleen het bit, als ik je herken tenminste. Ben nogal slecht in mensen herkennen van fotos haha. Heb ook geen idee hoeveel ik voor zon bit moet vragen.. 'T is een normale trens, gloednieuw en nooit gebruikt. Maar kan me niet meer herinneren hoeveel die gekost heeft, kan niet veel zijn lijkt me
@ Kaniche: de indeling is (in concept) klaar, die plaats ik straks hier. Mijn echte naam zal ik even aan je pb-en, dan weet je waar ik sta. Mijn het is mijn thuishaven, dus er zullen wel meer mensen rondlopen die weten wie/ waar ik ben
Haha Milou heeft toch geen grappige bril Wel warrig blond haar ja, dat is iets waar we aardig in overeen komen Maar, aangezien ik nu toch even niet te veel kan rijden kan ik d'r wel leren de weg te wijzen naar jou
Ah, sta je op boxrust? Zielig hoor. Je benen worden toch wel elke dag afgespoten? En eIk en halfuurtje stappen over het harde?
Okee heel slecht, niet om jezelf lachen Suus dat is niet netjes *denkt in plaatjes*
Star en krullen... Hmmmm.. Slag van vlechtjes is ook leuk hoor. Donie wordt er een soort Marylin Monroe van met zwart haar.
Ik hoop dat mijn salaris binnenkomt deze week, ik werk er nog niet zo lang. Ik wil heel graag laarzen en een showblouse scoren, en evt een pad
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-12 10:32
Ha allemaal,
Hierbij in tekst de indeling van de rommelmarkt, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is. We zijn geen grote stal, verdwalen is dus onmogelijk
Opbouwen kan vanaf 10.00 uur, de deuren gaan open om 11.00 uur. De indeling/ plattegrond hangt dan klaar. Je plekje is waarschijnlijk aangegeven met springbalken of lint, dat gaan we morgen allemaal afbakenen
Tijdens het opbouwen kun je je auto/ busje voor de binnenbak parkeren. Na het opbouwen wordt je auto/busje naar de achterkant van de manege verwezen, zodat we zoveel mogelijk ruimte voor bezoekers aan de voorzijde hebben. Ik zorg dat ik er vroeg ben, zodat ik jullie eventuele vragen kan beantwoorden
Tips uit dit topic: - zorg zelf voor een tafel/ zeil/ stoel - neem voldoende wisselgeld mee - plastic zakjes zijn handig voor de kopers - regel ff wat zon
Het wordt hartstikke gezellig! De paardenspullenmarkt heeft gisteren in een lokale krant gestaan
Zo, aardig wat plaatsen zeg! Ben benieuwd. Heb er zin in
dropje2
Geplaatst: 08-06-12 10:57
Jammer dat jullie nét eventjes te ver zitten voor mij, ik had graag even wat rondgesnuffeld, zeker tussen de spulletjes van Spicegirl! Maar beter voor mn portemonnee, toch?
Heel veel plezier en maak er een gezellige dag van!