Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bumblehorse schreef:goed, ten eerste in die advertentie staat nergens dat hij betrouwbaar is...
Er staat dat hij vertrouwen nodig heeft.
Bumblehorse schreef:hij is braaf.
Hij verschiet gewoon van dingen die er niet zijn en dan is hij in grote paniek en wil hij weg.
Als hij je vertrouwd is die paniek minder, maar nog steeds niet uitsluitbaar en nog steeds groot.
Hij verschiet gewoon van dingen die er niet zijn en dan is hij in grote paniek en wil hij weg.
Als hij je vertrouwd is die paniek minder, maar nog steeds niet uitsluitbaar en nog steeds groot.
monica08 schreef:Bumblehorse schreef:hij is braaf.
Voor de zoveelste keer dat iemand het vraagt.. waarom ga je niet in op het aanbod van die bokker die hem wil overnemen en een GOED thuis kan bieden?
singasong schreef:[
Ga je een afspraak maken met de osteopaat om hem na te laten kijken? DA kan er niet veel mee als het om een blokkade o.i.d. gaat.
A.d.h. van wat daar uit komt kun je verder borduren.
Als hij je vertrouwd dan komt die paniek niet vanuit het metale. Vertrouwen is vertrouwen en anders vertrouwd hij het gewoon niet, anders zou hij niet zo reageren.
Weet je zeker dat hij je wel vertrouwd dan moet je het zoeken in het lichamelijke. Toch weer ergens die blokkade (rug/heupen) die in mijn gedachten voorbij komt.....
Ninx schreef:Tiffany schreef:Ik denk dat de ts afgaat op het deskundige advies van haar instructeur...
Instructeurs zijn zelden erg kundig, ... noch deskundig... helaas overigens.
mijnlieverd schreef:Tuurlijk kan ik niet oordelen in hoe erg t is, en hoe erg hij verschiet, maar daar gaat t me niet om, t gaat mij om de reden waarom, waarom doet hij het? Is het angst? Dan mag je er toch niet aan denken om een paard naar de slacht te brengen? Mocht hij daardoor niet te berijden zijn, dan kan hij nog prima ergens lekker op de wei staan en regelmatig gepoetst en geknuffeld worden, maar goed dat is mijn mening..