Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindfields schreef:TS ik weet zeker dat ik jullie een stuk op weg kan helpen, een vervoer moet te regelen zijn, je bent echt van harte welkom, ik zie zoveel onbegrip maar zeker wel mogelijkheden en ik wil jullie daar graag mee helpen.
Somebody_ schreef:Mindfields schreef:TS ik weet zeker dat ik jullie een stuk op weg kan helpen, een vervoer moet te regelen zijn, je bent echt van harte welkom, ik zie zoveel onbegrip maar zeker wel mogelijkheden en ik wil jullie daar graag mee helpen.
Ik zou eerst eens naar dat paard laten kijken, want volgens mij is ie niet eens lichamelijk in orde!
MamboBeach schreef:Misschien heeft TS wel een leven en is ze aan het werk?
Trouwens Sjemira, TS slaat het aanbod vriendelijk af, ze vindt het erg vriendelijk dat het wordt aangeboden maar ze heeft geen auto met trekhaak en trailer.Staat in haar post.
Giolli schreef:MamboBeach schreef:Misschien heeft TS wel een leven en is ze aan het werk?
Trouwens Sjemira, TS slaat het aanbod vriendelijk af, ze vindt het erg vriendelijk dat het wordt aangeboden maar ze heeft geen auto met trekhaak en trailer.Staat in haar post.
Dat lijkt mij toch makkelijk te regelen?
Net zo makkelijk als dat je paard ineens koliek krijgt en naar de kliniek moet. Wat doe je dan?
Moet het toch ook vervoerd worden?
Voor max. 40 kun je een trailer huren voor 1 dag ts.
Atalja schreef:AU MIJN OGEN!!!!
"leert aan de teugel lopen?"
Een paard LEERT niet aan de teugel lopen en al helemaal niet met dat gezaag!
Zal jou eens een bit in je mond stoppen en zagen, piep je wel anders
MamboBeach schreef:Draagt niet echt iets bij? Pardon? Ik hoop dat TS een ander persoon kan vinden die haar fijn les kan geven en op een fijne manier. Wie zegt dat ik het met alles eens ben?
Ik kan me voorstellen dat als je er niet de juiste auto en trailer voor hebt, gaat lopen leuren. Daarbij komend denk ik dat voor 1 dagje ook niet echt wil helpen, fijn is als het structureel is, lijkt mij. Je kunt TS toch niet dwingen om even naar Rotterdam te gaan om les te krijgen? Net zo min dat je mindfields kunt verplichten om even naar Antwerpen te gaan. Ik zou het zelf ook te lang vinden voor mijn paard, zo'n rit op de trailer en dan aan de slag. Maar goed, dat is mijn mening.
Sjemira schreef:MamboBeach schreef:Draagt niet echt iets bij? Pardon? Ik hoop dat TS een ander persoon kan vinden die haar fijn les kan geven en op een fijne manier. Wie zegt dat ik het met alles eens ben?
Ik kan me voorstellen dat als je er niet de juiste auto en trailer voor hebt, gaat lopen leuren. Daarbij komend denk ik dat voor 1 dagje ook niet echt wil helpen, fijn is als het structureel is, lijkt mij. Je kunt TS toch niet dwingen om even naar Rotterdam te gaan om les te krijgen? Net zo min dat je mindfields kunt verplichten om even naar Antwerpen te gaan. Ik zou het zelf ook te lang vinden voor mijn paard, zo'n rit op de trailer en dan aan de slag. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik denk dat dat dagje heeeeeeeeel veel bijdraagt, de TS kan dan zelf voelen dat het ook anders kan en dan op zoek gaan naar een instructrice die ook op deze manier les geeft. Nu weet ze niet beter dan les te krijgen van iemand die er de ballen verstand van heeft. Je reageerd bijna op alles wat zeer weinig bijdraagt. Kom zelf eens met een oplossing dan....
En zoals hier zojuist is aangegeven waar een wil is, is een weg................
Je kan voor Eur 30 een hele dag een trailer huren, als ze lest is ze ook geld kwijt en je kunt mij niet wijsmaken dat er niemand op stal is die haar wil helpen en dat er niemand met een auto met trekhaak is.
russel schreef:Maar als je niemand weet? Stel dat het dier een weekje ergens gezet wordt en je komt hem halen, krijgt een les met instructie met een paard dat zich wel durft te geven? Dan is een andere instrukteur makkelijker te vinden, je start dan met een paard dat wél te rijden is.
Hoezo zeuren? Waar een wil is, is een weg...Misschien vind de instrukteur het wel een leerzame weg...