Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daantjuh88 schreef:Ben eigenlijk best wel een beetje sjaggo over de manier waarop het springen nu verzet is. Als gewone hobby ruiter moeten wij gewoon op vrijdag op komen draven! Er zullen genoeg mensen zijn die misschien geen vrij kunnen krijgen deze dag. Ik heb het net gevraagd op het werk en (gelukkig) vrij gekregen. Ik werk op een school, dus het had ook maar zo niet vrij kunnen krijgen!! Vind dit echt ronduit belachelijk.... Ze gaan er maar gewoon vanuit dat iedereen werkloos is ofzo!
maj0 schreef:Daantjuh88 schreef:Ben eigenlijk best wel een beetje sjaggo over de manier waarop het springen nu verzet is. Als gewone hobby ruiter moeten wij gewoon op vrijdag op komen draven! Er zullen genoeg mensen zijn die misschien geen vrij kunnen krijgen deze dag. Ik heb het net gevraagd op het werk en (gelukkig) vrij gekregen. Ik werk op een school, dus het had ook maar zo niet vrij kunnen krijgen!! Vind dit echt ronduit belachelijk.... Ze gaan er maar gewoon vanuit dat iedereen werkloos is ofzo!
Ben ik het mee eens. En daarbij vind ik het hooguit belachelijk dat de zondag een gewone wedstrijd wel door kan gaan? Is toch te gek voor woorden. maar goed wat doen we er aan? Helemaal niets.
rowo schreef:Meld zich hier ook ff. Zelf niet meegereden, maar wel benieuwd naar uitslagen.
Ik sprak vnvd een jurylid op op dressuurconcours. Die was vanochtend gebeld door een ander jurylid dat ie in Luttenberg had gestaan en er helemaal niemand was. Waren ze hem gewoon vergeten te bellen dat het afgelast wasOok lekker dan, sta je daar s ochtends om kw voor 8 om te jureren.
Gisteren sprak ik Steven Veldhuis nog even die net terug kwam uit Luttenberg. Iedereen was voor het Z gewoon al aan het losrijden toen ze besloten dat het niet door ging. De eerste 5cm was los, daaronder was de bodem knetterhard geweest. Echt achterlijk dat ze zich dat niet 2 dagen eerder konden bedenken.
Kiavida schreef:_San87_ schreef:Mijn stalgenootje moest vandaag rijden in het B-M1. Mocht ze niet starten omdat ze de baan in was gegaan om te beginnen.
ik had het gezien ja, vond het zo sneu!