Veel sterkte met het verwerken van het verdriet. was een stille meelezer, heb het zelf mee gemaakt , na twee operaties op tien dagen paard moeten laten gaan. Sterkte
Ik zelfde als hierboven. Volgde je topic, van gezond naar heel erg ziek, wat een achtbaan van emoties ben je in terecht gekomen en wat een nachtmerrie hoe het is geeindigd. Wat kan ik zeggen, je merrie was echt heel mooi, wat onwaarschijnlijk triest dat het zo moet eindigen . Ik wens je echt heel veel sterkte meis, want wat had ik je gegunt dat het goed kwam.. De merrie hoeft niet mee te lijden, ze was wel een vechter , maar dat mocht niet baten. Jij echt heel veel kracht toegewenst om het te verwerken..
Angela_28
Geplaatst: 29-01-12 17:05
Wat erg.... Je hebt gedaan wat je kon... Heel erg veel sterkte met dit verlies!
appiesjappie
Geplaatst: 29-01-12 17:10
oh wat erg voor je!!! Je hebt echt goed je best gedaan en alles gedaan wat je kon!!! En het leek zo goed te gaan!! Heel veel sterkte!
Wat erg voor je meisje, wij hebben onze Spirit op dezelfde manier verloren. Na 3 dagen vechten en reflux hebben wij hem ook aan complicaties verloren op 10 jarige leeftijd. 6 weken later onze tweede kanjer Gizmo aan koliek en shock. Ik leef met je mee en weet waar je doorheen gaat. Het verdriet wordt met de tijd minder scherp, maar je vergeet het nooit. Ik wens je heel veel sterkte, ik heb je topic gevolgt en heel veel voor je geduimd, het mocht echter niet baten.
Als je eens wilt praten kun je altijd een PB sturen.