Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Liesje1611 schreef:Nou, blijkbaar geef je dus geen bal om je pony.
Aangezien je 'er toch niks aan gaat veranderen.' Al had je gereden met deze hulpmiddelen uit onwetendheid had de zaak anders gelegen, maar aangezien je blijkbaar dondersgoed weet waar je mee bezig bent en zo ook overduidelijk lekker door zal gaan..
Je pony zal ook vast ontzéttend veel plezier hebben in buitenritjes met jou.
Met zn hoofd vastgebonden en een bit waar je u tegen zegt in zn mond.
Ga zo door meis, dan heb je over een tijdje geen pony meer over.
Ronnie25 schreef:Leuk om reina terug te zien. (bij mij heette ze Rana)
Ze is mijn pony geweest (zie profiel foto's). Heb haar 2 en half jaar geleden verkocht
aan de mensen waar ze nu nog staat in blokker:)
Leuk dat jij haar nu verzorgt. Maar ik schrik wel een klein beetje van het bit wat je erin
hebt hangen, hoeft namelijk niet. En het elastiek ook niet.![]()
Hoe gaat het verder met haar? Ben zeer benieuwd!
Ronnie25 schreef:Leuk om reina terug te zien. (bij mij heette ze Rana)
Ze is mijn pony geweest (zie profiel foto's). Heb haar 2 en half jaar geleden verkocht
Leuk dat jij haar nu verzorgt. Maar ik schrik wel een klein beetje van het bit wat je erin
Liesje1611 schreef:Ronnie25 schreef:Leuk om reina terug te zien. (bij mij heette ze Rana)
Wat, is dat echt dezelfde pony?! Wooh.. Dat.. is wel een verschil
Puagaus12 schreef:Liesje1611 schreef:
Ik ben benieuwd waarom je dit beschouwd als een nuttige opmerking.
omdat het wel zo is ofniet? gezellig weer
Ronnie25 schreef:Ja inderdaad wel een verschil, ik heb niet het hele topic doorgelezen. Maar er zal
ongetwijfelt nuttig commentaar tussen zitten.
Zelf had ik hier ook nooit voor gekozen, ik reed haar op een dubbel gebroken trensje
en dat ging prima. Ook buiten, heb haar 5 jaar in mn bezit gehad dus kan zeggen
dat ik het weet bij deze pony
Liesje1611 schreef:Ronnie25 schreef:Ja inderdaad wel een verschil, ik heb niet het hele topic doorgelezen. Maar er zal
ongetwijfelt nuttig commentaar tussen zitten.
Zelf had ik hier ook nooit voor gekozen, ik reed haar op een dubbel gebroken trensje
en dat ging prima. Ook buiten, heb haar 5 jaar in mn bezit gehad dus kan zeggen
dat ik het weet bij deze pony
Dan moet dit best heftig voor je zijn..
Maar TS gaat les nemen, dus alles zal ongetwijfeld nog wel op zn pootjes terecht komen
MaritAriel schreef:Maar TS stuurde mij laatst een pb dat deze pony nog twee andere verzorgsters had en dat die ook met deze optomming reden en daarom zij ook . Dus het beloofd zoiezo niet veel goeds voor deze pony! Als drie mensen hier mee rijden ....
Liesje1611 schreef:MaritAriel schreef:Maar TS stuurde mij laatst een pb dat deze pony nog twee andere verzorgsters had en dat die ook met deze optomming reden en daarom zij ook . Dus het beloofd zoiezo niet veel goeds voor deze pony! Als drie mensen hier mee rijden ....
Uhoh.
Dat is op zn zachtst gezegd 'niet best'..
Nu heb ik best wel *kuch* medelijden met Ronnie25..