Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amable schreef:Weet je wat ik nu echt niet snap in alle "tegen" reacties, het touw hing om de hals, ze hoeft haar hand maar uit te steken en ze heeft hem vast. Als je paard iets spannend vind dan merk je dat aan hem en dan zit 'ie in no-time gewoon weer vast in haar hand. Mocht 'ie echt als een pijl uit de boog vertrekken tja, dan was een touwtje vast houden onvoldoende geweest want dan had je nooit genoeg reactie vermogen gehad om hem tegen te houden. Enneh, verzekering als er iets misgaat? Er zit een touwtje aan, dus bewijs maar eens dat 'ie los liep.
Ik kan me goed voorstellen dat TS het touwtje tijdens het wandelen lekker over de hals van haar paard gooit. Je hebt het touwtje voor het grijpen mocht er iets spannends zijn, maar je kan wel goed trainen op het reageren op je lichaamstaal. Dat is dan weer een voordeel ten opzichte van een hond, je kan geen touwtje over z'n rug op handhoogte gooienDus dat is echt of los, of vast.
Daarbij vind het ik de meeste "tegen" reacties ook wel erge doemdenkers hoor. Volgens mij hebben die over het algemeen paarden die vreselijk onvoorspelbaar zijn. Persoonlijk heb ik liever ts die verantwoord met haar paardje los buiten gaat lopen dan van die jonge kinderen zonder verkeersinzicht die met een groepje op buitenrit gaan terwijl ze de pony's maar half onder controle hebben. Enneh, voorbeeld voor de jonge bokkers onder ons, sorry, maar dat vind ik zo'n onzin. Ik ben niet verantwoordelijk voor de kinderen van een ander. Als kinderen willen kunnen ze op zo ontzettend veel plaatsen slechte voorbeelden zien. Daarbij, ik rij ook in een auto, maar dat mag het kind van een ander ook nog niet. Mag ik dan niet meer in een auto rijden omdat kinderen anders misschien ook in auto's gaan rijden? En als we de voorbeeldfunctie dan zo belangrijk vinden, zullen we dan beginnen met het van de markt halen van de vele schiet en moord spelletjes?
Vjestagirl schreef:Fred_Kroket schreef:Hahaha! Wel een leuke reactie van de agent. Maar doe iedereen een plezier, doe dat paard aan een touw...
Ze zit aan ee touw. Ik heb het alleen niet vast.
Vjestagirl schreef:Fred_Kroket schreef:Hahaha! Wel een leuke reactie van de agent. Maar doe iedereen een plezier, doe dat paard aan een touw...
Ze zit aan ee touw. Ik heb het alleen niet vast.