Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tinky12 schreef:Wat fijn dat de beginfase toch nog zo snel is gegaan...geduld en begrip is toch eigenlijk wat altijd zou moeten gebeuren als je een paard gaat trainen.Helaas niet altijd zo omdat een paard vaak binnen 6 weken rijklaar moet staan...tijd is geld.
Wat is hier lees is een fijn paard wat totaal verkeerd begrepen is en gedwongen is om dingen te doen die het paard niet begreep/aankon.Ik wens de eigenaresse enorm veel succes en plezier en lees graag nog als zij haar 1e ontspannen bosrit heeft gemaakt met dit paard

Enamorado schreef:Oh wat leuk dat je toch nog even een update geeft.
Gaat erg goed zo te lezen zeg. Is het opstappen nu ook echt helemaal ontspannen en rustig zeg maar?
het heeft alleen tijd nodig... 
) en ik ben overgangen gaan maken van stap-draf. In stap kreeg ik haar al wat lager gesteld, dus iedere keer als ze zakte ben ik aangedraafd (begonnen met 1 pas draf en weer stap, vervolgens 2 etc) om haar te helpen laag te blijven in haar overgang naar draf toe.Moragh schreef:Klinkt toch als weer een hele stap vooruit!
Denk je dat je straks ook eens foto's onder zadel kan laten zien?
Ik ben best handig, maar ik vind het lastig om fotos van mezelf te maken als ik aan het rijden ben. En de eigenaresse heeft wel fotos, maar geen usb kabeltje
Ik vind het zelf ook leuk om weer terug te lezen, moet ik eerlijk bekennen
Dan besef je maar weer hoe hard het eigenlijk gaat en is het maar goed, dat ze af en toe lekker een paar dagen vrij heeft
Gaat allemaal hard zat!