Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:wij zijn vandaag in kerkdriel geweest, paard was blind. Ze deden het daar ook heel netjes. Mijn moeder en ik zijn er niet bijgeweest, durfde wij niet aan, misschien minder fijn voor het paard, maar we wilden ook niet van ons stokkie gaan.
Toen we uit de kantine kwamen moest mijn moeder naar de wc, toen heb ik door het raam gekeken en zag het paard hangen, wilde het toch met eigen ogen zien en toch zag het er niet vreselijk uit. We hoorde buiten wel een paar hele harde klappen, dit waren gok ik stuiptrekkingen.
haffie83 schreef:suikermeisje schreef:wij zijn vandaag in kerkdriel geweest, paard was blind. Ze deden het daar ook heel netjes. Mijn moeder en ik zijn er niet bijgeweest, durfde wij niet aan, misschien minder fijn voor het paard, maar we wilden ook niet van ons stokkie gaan.
Toen we uit de kantine kwamen moest mijn moeder naar de wc, toen heb ik door het raam gekeken en zag het paard hangen, wilde het toch met eigen ogen zien en toch zag het er niet vreselijk uit. We hoorde buiten wel een paar hele harde klappen, dit waren gok ik stuiptrekkingen.
Bedoel je bij hooymans slagerij.
Ik ken hem maar, wij moeten hem niet,omdat een vriend zijn paard aan hem had verkocht en we vonden dat vreselijk.
Paard was 22jaar en hij wilde er gewoon vanaf toen paard aan een meisje verkocht voor het zelfde geld hem het geld gegeven natuurlijk.
En verder er over gezwegen,onder me kaar hebben we wel gehuild omdat we het paard hadden gered. en dat was toch wel even emotie van ons.
Woogy schreef:Van de chip wil ik graag een ketting laten maken mits dit mogelijk is. Zodra de financiën er zijn ga ik langs bij de edelsmid(helaas zijn het dure grapjes, heb van een stukje steen een ketting laten maken en dat koste een goeie 170 euro...volledig waard maar heb het even niet)
Ben super blij dat ik de chip heb en al helemaal als ik de moeite lees die ervoor gedaan is. Jolanda, zou jij Jan persoonlijk willen bedanken van mij? Met tijd wil ik wel een geschreven bedankje sturen maar elke keer als ik een begin maak barst ik in tranen uit en daardoor lopen de letters weer uit...Het komt wel
Woogy schreef:Als ik eerlijk moet zijn vind ik het ook niet correct om te zeggen dat er paarden van de slacht worden gered. De dood is geen straf maar eerder een verlossing voor menig een, dieren en mensen. Sowieso zie ik liever een gezond paard naar de slacht gaan of afgespoten worden dan van hand tot hand gaan en slecht terecht komen...