Wat een geluk dat ze bij jou terecht gekomen is, veel succes ermee, weet zeker dat het allemaal weer in orde komt!!!
Sansevieria
Geplaatst: 29-07-11 19:07
Wat een arm peerd...zit met verbijstering de foto's te kijken.
TS: respect dat je dit voor dat paard doet!! Er moesten meer mensen als jij zijn
yeye
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-11 19:07
Bedankt Ik sta er echt van verstelt hoeveel mensen uit zichzelf spullen aanbieden voor Verona Natuurlijk komen de spullen die ik daadwerkelijk aankrijg op bokt te staan met foto van Verona en bokkers naam voor donatie Alvast allemaal bedankt voor de steun die ik krijg!
Echt super dat je dit voor haar doet. En zo te zien is ze je ook dankbaar toch geweldig dat ze komt aan rennen. Je snapt niet waar ze de kracht en energie vandaan halt om dit te doen. Vrolijk paardje is ze wel zeg.
Zapata
Geplaatst: 30-07-11 00:45
Sow hey..ik zie inderdaad ook al een heel verschil met de eerste foto's!! Goed bezig dus!!Ga ook vooral zo door..Respect!!
Ik krijg kippenvel als ik de eerst foto's zie! Wat ben ik toch blij dat er mensen zoals jij bestaan, die een paard in zo'n situatie kunnen en willen helpen! Ze ziet er al veel beter uit dan op de vorige foto's. Ik hoop dat het goed komt met haar!!
xIeer
Geplaatst: 30-07-11 01:31
Achgossie. Met zulke paardjes krijg ik spontaan medelijden, enorm goed van je dat je haar wil op knappen. Hopen dat ze binnenkort er veel beter uitkomt te zien, en een mooi gezond paardje word.
Ik heb niet het hele topic gelezen. maar wel veel ervan.
Super hoe je bezig bent Ze kijkt ook echt al vrolijker op de foto's die je later in het topic hebt gezet. Ga dit topic zeker volgen om te kijken hoe het met haar gaat
Haar lever, nieren,... Waren allemaal redelijk goed. De bloedwormen is ze bij het dierenarts bezoek al meteen voor behandeld. De ontsteking kan verder komen van haar benen. Ze is nu behandeld met Sarnatacuran en we hopen dat het over een 2-3 weken gedaan is. Zoniet wordt er natuurlijk een uitstrijkje van de benen genomen.
De spierverzuring zou kunnen verder komen van de plotse voerbeurten Door dat ze zoveel korrel in 1 keer krijgt.
Haar voerschema is nu dus aangepast. Ze mag voorlopig alleen nog maar bietenpulp en hooi krijgen. 2-4 keer in de week nog een klein beetje kruidenslobber en maismeel. Voor de rest mag ze dus niets meer bijkrijgen. Dan gaan we na een maandje nog eens bloed trekken om al deze waarden opnieuw te controleren. Nu is het dus een maandje afwachten Ik ga in de week eens bij de dierenarts langs om de resultaten te laten afdrukken. Dan kunnen mensen die deze willen bekijken ook eens piepen
tiny_tiger
Geplaatst: 30-07-11 21:22
ik denk dat het wel goed kom met haar dank zij jou goeden zorg heel goed gedaan petje af voor jou hoor
ik weet gewoon niks te zeggen, zo mooi vind ik het dat je haar een kans geeft en idd op de laatste foto's heeft ze een vrolijkere blik in der ogen, goed om te zien
lieke547
Geplaatst: 30-07-11 21:32
goed dat jij haar gered!! fijn dat jij Verona een kans geeft!
zandvangers
Geplaatst: 30-07-11 22:24
.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt