anders is het zaterdag helemaal een drek voor degene die door mogen denk ik!
pff dat vast zitten met de auto is ook altijd een drama ja

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annelindeeee schreef:Ikzelf moest losspringen in de achterste ring, ring 3. Maar misschien toch hoe het voor mij overkwam;
Als je van de trailers naar het losrijterrein stapt en dan onderweg, voordat je eigenlijk ook maar op het 'echte' terrein terecht komt, kom je al langs dat ene losrijterrein. Losspringen is voor je gevoel gewoon altijd naast de ring waar je moet springen, is ook veel handiger omdat je dan even een paar parcoursjes mee kan kijkenDit is erg afgelegen, je krijgt helemaal niks mee van wat er verder in de ring gebeurt waar jij dadelijk moet springen zeg maar. Ik snap dat iedereen daar de voorkeur voor heeft, ik zelf had er ook voor gekozen in een van de andere twee los te springen denk ik.
Citaat:En misschien nog een tip; Wij moesten met het viertal in de ring helemaal vooraan, tijdens de proef kwamen er hele groepen mensen, pony's en auto's langs die totaal geen rekening hielden met dat wij een proef aan het rijden waren. Het was zelfs bijna onmogelijk eerst een rondje om de ring heen te rijden met het viertal voordat je de ring in ging. Maar ik denk dat het onmogelijk is hier wat aan te doen?
Citaat:Verder mijn complimenten hoor, goede organisatie!Was een super dagje.
piepelie schreef:Een tip!!. Er waren echt veel te weinig wc's, je moest soms wel meer dan een half uur in de rij staan. Verder alles super verzorgd.
Niobe schreef:Gefeliciteerd winnaars!
En ik hoop dat jullie net zo'n leuke dag gehad hebben als ik. Ik heb de hele dag meegeholpen op verschillende plekken en ook rondgelopen met collega's om te kijken of alles goed verliep. Voor volgende week hebben we al een paar punten te verbeteren.
Maar we weten niet alles natuurlijk, buiten het slechte losspringterrein zijn er nog andere opmerkingen misschien? Zodat we daar rekening mee kunnen houden voor in ieder geval volgende week bij de paarden en bij een volgende keer.
Trouwens voor ring 2 (veluwezoom-verkerk ring) was er een aparte losspringring bij de parkeerplaats, bij de uitgang richting de springringen. Daar heb ik voor 1 rubriek geringmeesterd omdat we een ringmeester misten op dat moment. Van de 20 personen heb ik er maar 2 los zien springen daar. (Die ring is overigens nog steeds intakt)
Was de ring niet te vinden of was het niet duidelijk waar die losspringring voor was? Of vonden jullie het te ver weg van de springringen?
Dus laat het me graag even weten, als je liever PBt mag het ook
Heleen_B schreef:Niobe schreef:Gefeliciteerd winnaars!
En ik hoop dat jullie net zo'n leuke dag gehad hebben als ik. Ik heb de hele dag meegeholpen op verschillende plekken en ook rondgelopen met collega's om te kijken of alles goed verliep. Voor volgende week hebben we al een paar punten te verbeteren.
Maar we weten niet alles natuurlijk, buiten het slechte losspringterrein zijn er nog andere opmerkingen misschien? Zodat we daar rekening mee kunnen houden voor in ieder geval volgende week bij de paarden en bij een volgende keer.
Trouwens voor ring 2 (veluwezoom-verkerk ring) was er een aparte losspringring bij de parkeerplaats, bij de uitgang richting de springringen. Daar heb ik voor 1 rubriek geringmeesterd omdat we een ringmeester misten op dat moment. Van de 20 personen heb ik er maar 2 los zien springen daar. (Die ring is overigens nog steeds intakt)
Was de ring niet te vinden of was het niet duidelijk waar die losspringring voor was? Of vonden jullie het te ver weg van de springringen?
Dus laat het me graag even weten, als je liever PBt mag het ook
Meisje waar ik mee was heeft daar wel losgesprongen. Het was alleen idd wat lastig omdat je niks meekrijgt van wat er in de ring gebeurd. Wij hebben iemand bij de ring gezet en die heeft ons gebeld op het moment dat ze nog 3 combinaties voor zich had. Toen zijn we richting de ingang gegaan. Misschien is het mogelijk om een luidspreker bij de losspringring neer te zetten zodat je meekrijgt bij welk startnummer ze zijn?
robincera schreef:Ik moet ook aardig 'laat' (rond half 12)
Hoop dat de bodem zich goed houdt! Heb nog nooit met hem op een mindere bodem gereden dus heb geen idee hoe die daarmee omgaat. Het zou vanaf woensdag droger worden zeggen ze, dus hopelijk droogt het een beetje snel!