Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:Dat kun je toch ook rustig uitleggen.Die uitroeptekens zijn nergens voor nodig.
Het staat er wat warrig en soms wordt het anders opgevat, dat kun je dan ook wat vriendelijker vertellen.
Misschien is het handig om, als dit weer gebeurd, tegen je nichtje te zeggen dat ze vóórover moet gaan zitten i.p.v achterover.
Dat had gelijk al een heel ander beeld gegeven.
LoveBodin schreef:Ik ben het met je eens en het komt niet bot over.Niet dat ik jouw mening niet respecteer, ik vind dat je altijd alles goed onderbouwt.
Sorry als het een beetje bot over komt, ook naar jouw, [naam].
AnnemiekvM schreef:Misschien moet dat kleine meisje eerst leren springem met een wat makkelijkere pony. Heel rustig de tijd nemen om haar een goede verlichte zit te leren.
En als dat goed gaat weer verder met de shet. Nu is het voor geen van beide leuk. Pony raakt zijn vertrouwen kwijt en gaat steeds beroerder springen.
Wel knap dat ze is blijven zitten!. Ik vind het ook een leuke combinatie maar mis hier de goede begeleiding. Daarmee zou het een stuk beter gaan.
[naam] schreef:Ook apart dat je nog geen dag lid bent van Bokt, maar je wel gelijk in een discussie stort..Tja, als jij die pony een ding vindt en 'maar' een Shetlander, snap ik waarom je er zonder gevoel over kunt praten..
Ik zie mijn paarden als dieren, niet als producten..