Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-11 08:05
Het heeft inderdaad geholpen. Stuur je voor vandaag ook nog een beetje door Heb er zin in Krijg nu wel een trots gevoel dat we hem bijna uitgereden hebben Ouders komen ons opwachten bij de finish dus das een leuke extra-tje.
Laatst bijgewerkt door Silence op 10-06-11 08:11, in het totaal 1 keer bewerkt
leuk verslag weer , zo zijn we er ook een beetje bij ziet er mooi uit daar gelukkig dat jimmy braaf was hij heeft zeker zijn best gedaan voor jou .. hoop dat het vandaag ook super gaat de laatste dag veel plezier alvast \jullie kunnen het
Silence
Ben benieuwd hoe het weer vandaag was, want ik zie op de radar hier en daar wat regenbuien en onweer. Hoop dat je het droog gehouden hebt! Hoe was deze laatste dag?
Leuk verslag! De Eper paarden 4 daagse staat echt op mijn verlanglijstje om ooit nog eens aan mee te doen !
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-11 22:35
Vrijdag 10 Juni.
Zo, vanuit de tent (i.v.m. de regen) typ ik bij deze het verslagje van onze laatste dag van de Eper paarden 4 daagse. Het zit erop, morgen gaan we weer naar huis.
Het was ge-wel-dig Wat heeft Jimmy me laten genieten vandaag. We begonnen weer met het heerlijke uitzicht op de paardjes natuurlijk. Ervan genieten nu het nog kan.
En ze maakte zich op voor weer een nieuwe dag, de laatste dag.
Wederom om 13.00 gaan opzadelen om naar het terrein te lopen voor de laatste rit. In een lekker tempo begonnen en Jimmy gedroeg zich meteen super. Heb vrijwel heel onderweg met een lang teugeltje kunnen rijden. Super trots ben ik op hem natuurlijk Geen gedram en getrek, maar gewoon heerlijk gereden Heb flink wat foto’s gemaakt onderweg, maar door de zware paden (en het dus meer moeten werken van Jimmy) zijn de meeste helaas bewogen. Maar ik heb er toch nog een aantal voor jullie kunnen selecteren.
Vandaag hadden we zeker weten de mooiste pleisterplaats van alle dagen.
Na de pleisterplaats begonnen we aan het laatste stuk. En we waren er eigenlijk super snel aangezien we lekker veel gedraafd hebben vandaag. Bij de finish stonden mijn ouders ons op te wachten met een bloemetje. Super lief van ze. Toen mochten we naar de stempelpost voor het allerlaatste stempeltje en natuurlijk ons aandenken aan deze vierdaagse.
En daar ben ik ontzettend trots op. We hebben het toch maar mooi gedaan zo saampjes. Uiteindelijk toch alle 4 de dagen uit gereden, iets wat alle verwachtingen oversteeg. En dan natuurlijk die super Jimmy die qua verkeerd werkelijk nergens van onder de indruk is. Heerlijk gewoon
Nadat de paardjes verzorgd waren met z’n alle nog 1 keer uit eten gegaan en alvast wat spulletjes ingepakt die pap en mam al mee konden nemen. En toen was het tijd voor dit laatste verslagje.
Ik kijk met heel veel plezier en trots terug op onze eerste Eper paarden 4 daagse. Ik heb genoten van het hele evenement en de gezelligheid op de camping. Eén ding is zeker, zodra de inschrijving voor 2012 weer open gaat zijn wij van de partij
Super bedankt allemaal voor de leuke reacties’s op dit topic. Morgen thuis zal ik nog de laatste foto’s plaatsen die op de camera staan die pap en mam bij hadden. De resultaten van vandaag:
Afgelegde afstand: 18.50km Gemiddelde snelheid: 7.6 km per uur. Rijtijd (excl. Pauze) 02:26:00