Wow Ellis, ik zou je ee berichtje sturen om te vragen hoe het met je gaat en dan kom ik dit toppic tegen. Wat zul jij geschrokken zijn en wat een geluk dat er geen vitale dingen geraakt zijn. Heel veel sterkte de komende tijd en met de goede verzorging van jou en Utrecht moet het wel goed komen met je spookje.
heel veel sterkte! het klinkt heel qruw maar het was goed dat je erbij was, dan kun je direct handelen! Ik zal voor jullie duimen en aan jullie denken!
superveel sterkte!
orion_
Geplaatst: 24-04-11 14:35
Jeetje, wat een horror ongeluk hebben je knappe merrie en jij mee gemaakt! Heel veel sterkte met het herstel, hopelijk heeft ze nu het ergste achter de rug en knapt ze vlot weer een beetje op.
wow!!!! ik ben niet snel onder de indruk van foto's voor sterke maag maar dit jeetje zeg wat zul jij geschrokken zijn!!!!! heel veel sterkte en vanuit hier duim ik ook super hard mee dat ze weer snel opknapt!!!!
SCR
Geplaatst: 24-04-11 18:01
Wow. Ik schrok al van het verhaal, maar van die foto's helemaal. Heb gelijk mijn moeder geroepen om het te lezen omdat wij samen altijd bij paarden zijn, zij kan veel hebben maar ze kreeg hier gewoon kippevel bij en ik ook! Ik kan bijna niet geloven dat jou beestje dat overleefd heeft, want zo zie je het hangen en zo zie je hem na de operatie weer in stal staan. Het is nu inmiddels 2 dagen geleden als ik het goed heb, hoe gaat het nu met je merrie en met jou? Echt mega veel sterkte gewenst! En ik zal zeker aan je denken!
miepietjuh
Geplaatst: 24-04-11 22:26
woow... heel veel sterkte!! die foto's zien er echt heftig uit!
Wat een bizar ongeluk zeg... Die foto's zeggen genoeg, wat een geluk dat je paard er nog is. Wat hebben jullie goed gehandeld, en wat een enorme nachtmerrie. Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je paard snel weer de goede kant op gaat!
Wat een verhaal! Hoe snel het kan gaan indd! Heel veel sterkte!
smax
Geplaatst: 25-04-11 09:36
Jeetje zeg!!! Ongelofelijk dat er geen vitale organen geraakt zijn, ik wens je heel veel sterkte en beterschap voor je kanjer!! Ze heeft een engeltje bij haar gehad!
#Ymke#
Geplaatst: 25-04-11 09:58
Jeetje Ellis, dat is echt enorm schrikken. Wat ontzetend fijn dat je zo'n team achter je hebt staan waardoor jullie zo snel hebben kunnen handelen. Ik hoop dat je zelf een beetje rust en slaap kunt vinden.. Heel erg veel sterkte met het herstel van spookje