Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_x schreef:Jooon schreef:Wáuw, vind het erg chique staan die oogschaduw bij je zwarte paard! En ook je Haflinger is super!![]()
Ik vind het zelf érg onprofessioneel als je gaat zitten lachen in zo'n jury-hokje. En tegenwoordig zijn de jury's gewoon bevooroordeeld en dat vind ik erg zonde van de dressuursport. Een vriendin van mij heeft een keer gehad dat de uitslag van de wedstrijd er al hing, terwijl nog niet eens iedereen had gereden. Alle dure paardjes stonden bovenaan en de goedkope stonden onderaan...
uhu en ik ben sinterklaas
:P Gewoon onmogelijk xD

KarinvdM schreef:Fitzroy schreef:Ik probeer het heel netjes te houden maar TS komt maar niet met een antwoord hoe dat mogelijk is. Ik ben daar gewoon benieuwd naar, net als Alsjemenou, maar blijkbaar mogen we dat niet vragen ??
Als het zo makkelijk is, kun je daar toch gewoon antwoord opgeven en hoef je daar toch niet zo geheimzinnig over te doen?
Ik snap dat ook niet hoor.Je kan toch niet zomaar terug gezet worden? Als ik de KNHS vraag of ik terug mag naar het M2 dan zou ik niet weten op welke grond ze me daar toestemming voor zouden kunnen geven.
Maar ik ben ook heel benieuwd naar hoe dat nu zit.

Waarom begrijpt nou niemand dat je gewoon geen vragen moet stellen over de dingen die in de OP gemeld worden.