DIVOZA krijgt van mij de koude douche!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovestefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:42

Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt!

we hadden voor mijn zusje een nieuwe cap gekocht, een casco.

Na een week mocht ze mee naar myn pony en dan mocht ze rijden.. we waren aan het zadelen, ik zeg doe je je cap op,
Kind was helemaal vrolijk want ze mocht haar nieuwe cap op. :+
Terwijl ze hem opdoet ziet ze iets raars, zit er een hele scheur in de cap aan de binnenkant,
Toen toch maar weer myn cap opgedaan..

eenmaal thuis aan onze ouders verteld, het kaartje en het bonnetje opgezocht en naar divoza in heteren gebeld.. ( ook in heteren gekocht)

We moesten maar even langskomen om de schade te laten zien.
we kregen te horen dat ze de cap op gingen sturen naar de fabriek en ze zouden ons terugbellen,
divoza teruggebeld, maar ze konden niks voor ons doen, geen geld terug, geen nieuwe, niks!

wij die cap weer ophalen, zitten we in de auto, kijk ik op het kaartje
wat staat erop:

Pas na een week terugbellen, kunnen we toch niks aan doen.
:? :?

Ik vind divoza zo;n slechte service en personeel hebben!
Geef mij maar een andere paardenwinkel.. :j

realmagic

Re: DIVOZA krijgt van mij de koude douche!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:43

en dat zou ik dan weer echt niet pikken
dat is echt een reden om stampij te maken ,zijn ze nou helemaal, niet iedereen zet dagelijks en cap op zijn kop

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 22:06

heb inmiddels een deken gekocht bij luba international
een canvas deken hoop dat ie wel goed bevalt ;)

ik zal als de nieuwe deken er is fotos maken van de kapotte deken

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:25

Ga je de deken alsnog laten herstellen? Zou ik nl wel doen, eentje als reserve kan nooit kwaad.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 22:39

deken gaat de prullebak in als de winter voorbij is!!
volgend jaar krijgt ze geen dekens meer op

2heavenly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:40

voor het passen word steeds gevraagd om een dunne deken tussen je paard en de nieuwe deken te doen zodat de nieuwe deken, indien te groot of te klein nog steeds in perfecte nieuwstaat is,
want jij wil ook geen deken van de winkel met paardenharen op kopen lijkt mij!!
Vjestagirl schreef:
MamboBeach schreef:
Normale slijtage? Na anderhalve maand? Vind jij het normaal als je broek of jas na anderhalve maand scheuren vertoont? Ik ga direct terug hoor. :j

Voldoet een artikel na ontvangst niet aan uw wensen, dan kunt u het binnen 30 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking, gefrankeerd aan ons retour zenden.

Niet aan je wensen voldoen binnen 30 dagen terugsturen? Ongebruikt en in verpakking... Is al moeilijk dan om iets te passen of om uit de verpakking te halen? Wat wil je hiermee zeggen? Is verplicht hoor, minimaal 7 dagen...

Nee, je mag iets wel passen, maar je moet de verpakking erbij doen, voor zover mogelijk. Dat houdt dus in dat er best 1 of 2 haartjes op kunnen zitten doordat een deken gepast hebt, maar niet dat er hele modderplaten op kunnen zitten.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:41

waarom gooi je je kont zo tegen de krib?
Waarom laat je je deken niet fixen zodat je reserve hebt en zo voorkomt dat je straks weer zonder deken zit als de nieuwe ook stuk raakt?

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:27

Dribbelkont schreef:
volgend jaar krijgt ze geen dekens meer op

daarom

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 06:09

F_Orumster schreef:
waarom gooi je je kont zo tegen de krib?
Waarom laat je je deken niet fixen zodat je reserve hebt en zo voorkomt dat je straks weer zonder deken zit als de nieuwe ook stuk raakt?

ik bewaar hem gewoon ongerepareerd nog 2 maand
de warmte zit er nog steeds in maar ligt open de stof is nog steeds waterdicht
ga niet voor 2 maanden heb nog repareren
gaat ergens maart de prullebak in
volgend jaar geen dekens meer voor mij
laat haar haar eigen deken wel maken.

maar als iemand hem zo graag wil repareren
kom maar in maart halen dan ;)

Candylight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:19

calyppie_ schreef:
ik neem aan dat er een garantie op zo'n deke is? en zeker voor zo'n prijs.
misschien kan je contact op nemen met imperial riding zelf?
succes !

Ik wou hetzelfde zeggen..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:54

Heb je rechtbijstand? Bij de onze gaan ze onder een bepaald bedrag niet eens procederen en krijg je, als je het kan aantonen met aankoopbon het bedrag op je rekening gestort. Heel handig! Bel ze eens hierover. Daar word je altijd wijzer van.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:58

idefix4 schreef:
Heb je rechtbijstand? Bij de onze gaan ze onder een bepaald bedrag niet eens procederen en krijg je, als je het kan aantonen met aankoopbon het bedrag op je rekening gestort. Heel handig! Bel ze eens hierover. Daar word je altijd wijzer van.

ja das leuk, maar dan moet je wel een zaak hebben, en die heeft TS niet.... De garantie word gewoon gegeven, maar niet geaccepteerd....

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:12

Dan heb je een zaak. Informeer maar eens! Ik had ook een dergelijke kwestie en die is keurig behandeld door mijn rechtbijstand. Dan heb ik blijkbaar een goeie?

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:55

idefix4 schreef:
Dan heb je een zaak. Informeer maar eens! Ik had ook een dergelijke kwestie en die is keurig behandeld door mijn rechtbijstand. Dan heb ik blijkbaar een goeie?

ts wil zelf niet dat het opgelost wordt door divoza :P

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:01

Ik heb ook zoiets meegemaakt met Divoza leek!!
Ik had net leren laarzen gekocht (de mondoni plain) en na 1x rijden was de binnenkant van de laars al aan het verslijten!! (maar ook maar 1 laars)
en er stond ; voor gebruik eerst goed insmeren en daarna goed uitpoetsen,
dat heb ik gedaan,
en toch was 1 laars al aan het slijten!
wij divoza idd ook gebeld, en ook wij moeten er mee terug komen
Zegt die vrouw, ja ze (ik dus) heeft ze gewoon niet goed ingevet!
Ik werd zoo boos he, ik wist zelf toch wel hoe ik ze had ingevet!!
ze zeiden na 10x poetsen is de laars weer zwart, ik 10x gepoetst (elke keer na het rijden, want dat moest van haar) en nee hoor het werd alleen erger, Weer heen geweest en weer werden we naar huis gestuurd,
Mij hebben ze daar nooit meer gezien!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:03

loveulla94 schreef:
Ik heb ook zoiets meegemaakt met Divoza leek!!
Ik had net leren laarzen gekocht (de mondoni plain) en na 1x rijden was de binnenkant van de laars al aan het verslijten!! (maar ook maar 1 laars)
en er stond ; voor gebruik eerst goed insmeren en daarna goed uitpoetsen,
dat heb ik gedaan,
en toch was 1 laars al aan het slijten!
wij divoza idd ook gebeld, en ook wij moeten er mee terug komen
Zegt die vrouw, ja ze (ik dus) heeft ze gewoon niet goed ingevet!
Ik werd zoo boos he, ik wist zelf toch wel hoe ik ze had ingevet!!
ze zeiden na 10x poetsen is de laars weer zwart, ik 10x gepoetst (elke keer na het rijden, want dat moest van haar) en nee hoor het werd alleen erger, Weer heen geweest en weer werden we naar huis gestuurd,
Mij hebben ze daar nooit meer gezien!

Dat krijg je met geverfde laarzen... :Y)

Ik heb ze ook, de Fields... Maar om 90 euro ga ik niet zeiken voor een binnenkant die je niet goed ziet.
Dat het maar één laars is, is waarschijnlijk een teken dat je scheef zit, ene been dus makkelijker aan het paard kan houden dan de andere. Daar is niets ergs aan, heeft bijna iedereen.

En hoeveel je ook poetst, je krijgt ze niet weer zwart hoor... ;) Hooguit met kiwi.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:09

Om 90 euro ga je niet zeiken? Nou, ik wel hoor! :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:14

MamboBeach schreef:

Moet je wel even kijken wat je er voor krijgt he ;)
Het is een prima laars, met een bovengemiddeld voetbed, prima kwaliteit, kan tegen een stootje, je kan er ruig mee doen en ze blijven goed. Ik heb de mijne al meer dan een jaar. Maar met een behoorlijk grijze binnenkant ja.
Alleen de binnenkant slijt, tsjah... En dat is na één keer rijden erg sneu om te zien. Maar het is de binnenkant en niemand zal het opvallen. Dat het gecoat, derdelaags leer is, daar kan je geen topkwaliteit van verwachten, is heel simpel.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 02:42

Soms sta ik ook wel stijl achterover van Divoza, maar heb nog nooit grote problemen met ze gehad.
De laatste keer kocht ik een deken online, ik belde voor de zekerheid de dag erop even. En ik kreeg een vervangende deken voor degen die ik besteld was (hij moest snel komen) en degen die ik besteld had was niet op voorraad.
Dit was in november. Ze zouden het overige bedrag terugstorten. Dit kreeg ik echter pas deze week. Maar het is er wel.

Waar ik helemaal de kriebels van krijg is die winkel in Nieuwegein, ik heb het zo uit mijn hoofd verbannen dat ik de naam niet meer weet. Wat is dat zacht gezegd een klotewinkel! Het is niet freddy's trouwens. Die zou ik geen slechte naam kunnen bezorgen.

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:39

Dribbelkont schreef:
heb inmiddels een deken gekocht bij luba international
een canvas deken hoop dat ie wel goed bevalt ;)

ik zal als de nieuwe deken er is fotos maken van de kapotte deken

Daar heb ik er ook eentje van. Levering duurde lang, maar dit is goed opgelost door de leverancier.
Super pasvorm! Ben er echt heeeeeeeel erg blij mee.
MAAR, nooit heeft die van mij een deken gesloopt en nu heeft ze het na ze 3 weken nieuwe deken voor elkaar :(
Bovenop haar kont blijven hangen ergens aan en er is een strook van 10cm breed en 50cm lang naar achteren gescheurd.
Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft, weet ik niet.
Het is een "nette" scheur, dus het kan gemaakt worden, maar toch. Wel balen.

Maar goed, ik denk dat het een goede keuze is een deken van Luba.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:40

Janine1990 schreef:
MamboBeach schreef:

Het is een prima laars, met een bovengemiddeld voetbed, prima kwaliteit, kan tegen een stootje, je kan er ruig mee doen en ze blijven goed. Ik heb de mijne al meer dan een jaar. Maar met een behoorlijk grijze binnenkant ja.
Alleen de binnenkant slijt, tsjah... En dat is na één keer rijden erg sneu om te zien. Maar het is de binnenkant en niemand zal het opvallen. Dat het gecoat, derdelaags leer is, daar kan je geen topkwaliteit van verwachten, is heel simpel.

In elk geval 6 maanden garantie! :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:09

Marchador schreef:
Soms sta ik ook wel stijl achterover van Divoza, maar heb nog nooit grote problemen met ze gehad.
De laatste keer kocht ik een deken online, ik belde voor de zekerheid de dag erop even. En ik kreeg een vervangende deken voor degen die ik besteld was (hij moest snel komen) en degen die ik besteld had was niet op voorraad.
Dit was in november. Ze zouden het overige bedrag terugstorten. Dit kreeg ik echter pas deze week. Maar het is er wel.

Waar ik helemaal de kriebels van krijg is die winkel in Nieuwegein, ik heb het zo uit mijn hoofd verbannen dat ik de naam niet meer weet. Wat is dat zacht gezegd een klotewinkel! Het is niet freddy's trouwens. Die zou ik geen slechte naam kunnen bezorgen.

Horseplaza? Dat vind ik dat weer een super fijne winkel. Freddy's daarintegen ziet mij nooit meer, wat een klote zaak, met een ontzettend waardeloos personeel.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:14

Janine1990 schreef:
MamboBeach schreef:

IK vind het gewoon niet kunnen dat het na 1x rijden verslijt! ;)
En nee sorry niet iedereen heeft zoveel geld, dus ik zeik ook over 90,00!
en ook al had ik genoeg geld ik vind het gewoon Super vervelend dat divoza zo doet en voor de TS dus ook heel erg vevelend.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:16

loveulla94 schreef:
IK vind het gewoon niet kunnen dat het na 1x rijden verslijt! ;)
En nee sorry niet iedereen heeft zoveel geld, dus ik zeik ook over 90,00!
en ook al had ik genoeg geld ik vind het gewoon Super vervelend dat divoza zo doet en voor de TS dus ook heel erg vevelend.

Ik heb ook echt niet veel geld hoor, ik ben maar een student.
Maar ik ken wel de waarde van geld en de waarde van producten.

Het ligt echter in mijn ogen niet aan Divoza... Daarvoor zit ik nu wel lang genoeg op school.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:18

nou in mijn ogen wel, ze hebben me al tig keer laten heen en weer rijden voor niks.
Maargoed dit wordt beetje off-topic