Goh, wilde eigenlijk om een uur of 4 al erheen, ff Bart pesten, maar als dat betekend dat ik vanavond al moet gaan mesten, nee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben echt super blij voor hem, elke keer wou het niet lukken op de wedstrijden, sprong altijd mooie rondjes maar bleef nooit bij 0 strafpunten. Eindelijk word het harde trainen en werken beloond
Jiill_ schreef:Roxxiejj schreef:Dressuurbeesten staan allemaal binnen, zoals het er nu uitziet
(sla me niet als je alsnog buiten staat, dat is min of meer nog afhankelijk of er nog meer mensen zich inschrijven...)
Nicee
Ik kom morgen al aan rond 8 uur, mijn beest moet nl nog effe een dagje meer wennen en dan is hij al rustig als we woensdag vet check hebben, anders is het allemaal zo'n gestress! Ik neem m'n ponyke ook mee voor gezelschap.

Mayasfrenk schreef:he even een vraagje... ik neem aan dat dat vrijwilligers werk is wat jullie doen?? doen jullie dat op meerdere wedstrijden?? en hoe kom je daar aan?? het lijkt mij namelijk ook wel erg leuk om zoiets te doen, en ik vroeg me af of er een organisatie is ofzo die dat allemaal coördineert
En Suus weet jij of Harm nog komt?