Jeetje wat een heftig jaar heb(ben) jij/ jullie achter de rug..
Heel veel sterkte en kracht toegewenst om het een plaatsje te kunnen geven..
_DP_
Geplaatst: 10-01-11 19:00
Tranen in mijn ogen als ik jouw verhaal lees. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je nu je rust gaat vinden.
xHelene
Geplaatst: 10-01-11 19:00
Wat mooi beschreven en wat vreselijk voor je! Ik heb de tranen in mn ogen staan. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om door te gaan.
Sterkte!
96Laura
Geplaatst: 10-01-11 19:03
Wat een verschrikkelijk verhaal! Veel sterkte!
Passieli
Geplaatst: 10-01-11 19:12
Wat prachtig geschreven, wat een verhaal.. Heel veel sterkte!
ielsjj_
Geplaatst: 10-01-11 20:31
Bah wat een verschikkelijke ervaring zeg! Heb zelf ook zoiets helaas moeten mee maken... en los laten en vergeten, doe je helaas nooit. Heel veel sterkte!
Bij mij geen tranen in mijn ogen hoor, nee ze biggelen in grote hoeveelheid over mijn wangen. Goed van je dat je hulp hebt gezocht, en wees blij dat 2010 afgelopen is. Het kan alleen maar beter worden
Ik heb ook iets verschrikkelijks meegemaakt met mijn verzorgpony vroeger. Slokdarmverstopping, waarbij van binnen alles kapot gescheurd was. Letterlijk gevochten (door rare wanhopige sprongen te maken) voor haar leven. Uiteindelijk haar aan de trekker voortgesleept zien worden naar de weg voor Rendac. Ik zakte leterlijk door mijn benen langs de stal naar beneden.
Dit was al een rampzalige gebeurtenis om mee te moeten maken, laat staan hetgeen jij hebt mee moeten maken.
Ik wil je heel veel sterkte, wijsheid en kracht wensen!
Verder weet ik niet goed wat te zeggen, alleen dat ik ontzettend trots op jou ben als ik dit zo allemaal lees... Sterkte!
Het enige wat ik tegen je kan zeggen is: heel, heel, heel veel sterkte!!!!!!!
Vadalma
Geplaatst: 10-01-11 21:11
Jeetje meid, ik ben sprakeloos. Wat heb jij een turbulent jaar achter de rug. Je hebt me ontzettend geraakt met je verhaal en ook ik had de tranen in mn ogen toen ik het las. Ik wens je ontzettend veel sterkte met het verwerken van je verlies.
Limonade
Wat een verschrikkelijk verhaal. Heb er kippenvel en rillingen van gekregen. Een ware nachtmerrie. Wil je veel sterkte wensen, en ik hoop dat je er weer een keer bovenop komt.
M3lisss
Geplaatst: 10-01-11 21:19
heb je topic nog niet eerder gezien maar wat een vreselijk verhaal. De rillingen lopen over mijn rug! Ontzettend veel sterkte, het moet een vreselijk gemis zijn van je paardje. Hoop dat 2011 een beter jaar voor je wordt dan het vorige!
Ludique96
Geplaatst: 10-01-11 21:19
Heftig!!! Ben sprakeloos van het verhaal. Heb gewoon kippenvel er van. Jeetje, echt heel veel sterkte met het verwerken van je verlies.
Ik kan niet meer doen dan je ontzettend veel sterkte wensen, maar ik weet dat dat niets betekent. Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen, je hebt het heel goed kunnen neerzetten, vol emotie. Superveel sterkte..
ZusJacobs
Geplaatst: 10-01-11 21:31
Gadverdamme, wat een k*t verhaal.. Moest er echt van huilen, laat staan wat jij moet voelen.. Het geeft me de rillingen.. Deels kan ik me inleven, ik heb een kat gehad (misschien voor sommige onbegrijpbaar) mijn band daarmee was zo speciaal.. Die is overreden door een auto, na 2,5 jaar jaar heb ik het misschien een klein beetje een plekje gegeven, maar vergeten zal ik hem nooit. Ik heb er zeker 1 jaar elke dag om gehuild..En nog steeds mis ik hem elke dag..
Mando
Geplaatst: 10-01-11 21:33
Wat heb je er een schitterend verhaal van gemaakt. Ik heb idd toendertijd je verhaal gelezen, echt bizar en ik kan me voorstellen dat je dit nog steeds geen plaatsje heb weten te geven.
Respect voor je hoe je nu bent verder gegaan maar kan ook de terughoudendheid wel begrijpen.
Sterkte in de toekomst en ik hoop echt dat je dit alles een mooi plekje kan geven.
Horsk
Geplaatst: 10-01-11 21:40
Dit raakt mij zo enorm hard. Jouw verhaal drukt zoveel emotie uit, zoveel verdriet. De tranen stromen over mijn wangen, wát een verhaal. Jeetje, ik heb er gewoon geen woorden voor.
Nog heel veel sterke, mag 2011 voor jou een plezierig en gelukkige jaar zijn, want je verdient het zo verdomd veel.
Ik heb dit verhaal werkelijk met tranen in m'n ogen zitten lezen.. Wat zullen dit vreselijke momenten moeten zijn geweest.. zowel voor jou als voor je merrie !
Sterkte !!
AllstarLove
Geplaatst: 10-01-11 22:52
IK zit hier gewoon te huilen, wat een naar verhaal! Echt een heel verdrietig verhaal...
TurtleLove4
Geplaatst: 10-01-11 23:11
wow... heb dit echt met tranen in m'n ogen zitten lezen, prachtig geschreven, maar wat een vreselijk verhaal.. mag er niet aan denken dat het mij zou overkomen.. heb echt zoveel respect voor je wilskracht en moed
Espoir_
Geplaatst: 10-01-11 23:12
Oh gatver, wat een afschuwelijk verhaal! Bah, ben gewoon in één klap ongelofelijk misselijk... Wat moet jij je ongelukkig gevoeld hebben! ( En nog steeds!)
Héél veel sterkte!!
TanteSabien
Geplaatst: 10-01-11 23:13
Meid, heel knap van je dat je hulp hebt gezocht.
Weet je wat Derek Ogilvie altijd zegt? De zielen van de achtergebleven lichamen zijn gelukkig als de nabestaanden dat ook zijn. Probeer daar wat kracht uit te halen meid.
Heel veel sterkte met het verwerken van het afgelopen jaar