bij ons waren de boekjes allemaal al op, normaal gesproken krijgen wij ook altijd zo'n boekje, maar die beland vaak direct bij het oudpapier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hobbelheks schreef:gisteren even wezen kijken, complimenten voor de spaansepaarden demo, leuk en goed uitgelegd!
jammer van de western ov demo's was beter geweest als er meer uitgelegd werd, tip voor volgend jaar is misschien een aparte spreker erbij zetten die kan uitleggen waar op gelet word bij jurering enzovoort?
zeker van de pleasure en de trail was meer te maken geweest.
vond de demo van fenna elzinga leuk, jammer van de bodem.
respect voor herman wientjes die direct zijn paard liet nakijken en stopte

Shilas en Flip waren in de stal al compleet relaxt, in de losrijring ging het super en ook de show zelf ging VER boven verwachtingen. Flip was heel braaf en deed alles heel rustig, terwijl Shilas ERG gemotiveerd, energiek en vrolijk alles in zich opnam en enkele keren, wanneer hij moest wachten met mijn moeder, vreemde capriolen uithaalde. (maargoed, wat verwacht je dan ook met zo'n bonk energie in je lijf!
) Hij was buiten die momenten vaak ook wat ontspannen en ging zelfs nog liggen en zitten!
Man, ik ben zo trots op ze! Had niet verwacht dat ze zoveel zouden willen doen, en dat voor de tweede keer op zo'n groot evenement
xNaomi_ schreef:Vond het wel leuk en Eva met Shilas en Flip was wel grappig en The Black Riders vond ik ook wel gaaf
.

E_Nalanta schreef:Oh wat leuk Marianne! Ik zag het in mijn ooghoek al maar was druk met focussen op Shilas

Misschien vind ik nog wel wat leuke foto's! Ik ben benieuwd naar het filmpje!

)

Meine gute!