Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Fenartoe schreef:Heerlijk om te zien lijkt me dat ! Als snap ik best dat je als mams soms wat hartkloppingen krijgt van zulke avonturiers
xDeems schreef:Zou dat niet heerlijk zijn???Ohh, ik had het er een uurtje geleden nog over, gewoon 1.20 meter zijn en een shetlandpony hebben. Jaloers!

annebe schreef:Zo op de foto had ik ze groter verwacht! Ik weet niet hoe groot de dames zijn, maar bij deze 3 dames lijken de pony's heel wat.
Zelf hebben we ook 2 van die grote shetten staan, beide zitten ook rond de 1.15m. Hoe al wel de merrie nog een stuk zal groeien aangezien ze nog maar 2,5 jaar is.
En nou maar hopen dat ons dochtertje paardrijden net zo leuk gaat vinden als haar papa en mama

Alizeetje schreef:Heel leuke foto's!!!
Is die ene pony 'Pepper'? Wij hebben hem x aantal jaar gekocht als hengstje, opgeleerd en dan issie verkocht naar Nederland
en Bliss ook was ook al herkend. Leuk voor hen zeg, om zo meer over hun pony's te weten te kunnen komen
Heerlijke foto's en een heerlijk stel!
) 

(of hij aan ons, hoe je het ook maar wilt zien) 
Evelli schreef:mamajolijn schreef:Wat een heerlijke foto's!! Ik ben fan van C3!!
(hopelijk heb ik over een paar jaar mijn eigen J3)
Maak er dan de 3J's vanom in de muziektermen te blijven