Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dapperdier schreef:Ik denk dat de combi met een lifestyle gebeuren meer mensen aanspreekt, het publiek bij het NK wordt ook steeds kleurrijker. Je kunt als serieus *kuch* westernsporter ook best eens een linedansje doen. Laten we elkaar vooral respecteren voor de diversiteit van de mensheid.
billykid schreef:dapperdier schreef:Ik denk dat de combi met een lifestyle gebeuren meer mensen aanspreekt, het publiek bij het NK wordt ook steeds kleurrijker. Je kunt als serieus *kuch* westernsporter ook best eens een linedansje doen. Laten we elkaar vooral respecteren voor de diversiteit van de mensheid.
Ik denk dat ik maar vast op les ga
billykid schreef:OMG!!! Alleen daarvoor zou ik al een reisje Den Haag willen maken, MET camera!dapperdier schreef:Ik denk dat de combi met een lifestyle gebeuren meer mensen aanspreekt, het publiek bij het NK wordt ook steeds kleurrijker. Je kunt als serieus *kuch* westernsporter ook best eens een linedansje doen. Laten we elkaar vooral respecteren voor de diversiteit van de mensheid.
dapperdier schreef:Dat schrijf ik niet, ik schrijf dat het niet meer op die lokatie in Marienheem zou zijn......beter lezen en/of quoten (er staat namelijk al genoeg onzin in dit topic)Erg jammer dat de Summershow daarmee ook meteen van de baan zou zijn.
dapperdier schreef:Erg jammer dat de Summershow daarmee ook meteen van de baan zou zijn. Ik hoop dat die kogel nog niet de hele kerk door is.
Ik heb eens in een grijs verleden gekeken of ik Dutch Snaffle bit dinges kon starten maar dan zou ik Blizz in ergens als pinto moeten registreren? Nou nee hoor..
jammer wat ik ben alleen maar een voorstander van het snaffle bitje.
Pannenkoek schreef:Ik heb vanmiddag van een medewerker van 'Marienheem' begrepen dat door het verplaatsen van het NK naar Den Haag ook de Summershow niet meer in Marienheem zal plaatsvinden......
dapperdier schreef:Erg jammer dat de Summershow daarmee ook meteen van de baan zou zijn. Ik hoop dat die kogel nog niet de hele kerk door is.
Ik heb eens in een grijs verleden gekeken of ik Dutch Snaffle bit dinges kon starten maar dan zou ik Blizz in ergens als pinto moeten registreren? Nou nee hoor..
jammer wat ik ben alleen maar een voorstander van het snaffle bitje. .
meikie schreef:Tja, ik sta, na het lezen van dit topic helemaal, toch nogal ambivalent tegenover het hele idee van deze show. Ten eerste de plek, die vind ik bar slecht gekozen, niet centraal. Is er echt geen betere plek te vinden in NL, de westernruiters wonen niet allemaal in het westen.......
Verder vind ik het natuurlijk erg leuk dat er een grote show wordt georganiseerd rondom het WRAN NK, maar jammer dat de WRAN hierover niet eerst haar leden raadpleegd, het gevoel dat mijn lidmaatschap nutteloos is neemt op deze manier alleen maar toe! Ik vraag me af of het in deze economische tijden niet een financieel gewaagd plan is. Mogelijk is de reden van het organiseren ook gelegen in het feit dat het laatste NK in Marienheem minder werd bezocht ofzo? Kan iemand van het bestuur dit toelichten? Het plan komt voor mij wel erg uit de hoge hoed tevoorschijn, ik zou graag wat achtergronden horen. Wellicht krijgen we al WRAN leden nog een keer informatie in een nieuwsbrief ofzo????? We hadden toch een nieuwe PR functionaris?
billykid schreef:dapperdier schreef:Ik denk dat de combi met een lifestyle gebeuren meer mensen aanspreekt, het publiek bij het NK wordt ook steeds kleurrijker. Je kunt als serieus *kuch* westernsporter ook best eens een linedansje doen. Laten we elkaar vooral respecteren voor de diversiteit van de mensheid.
PeterV schreef:Deze stap naar de Uithof in Den Haag, onderleiding van Jan Trel als manager, konden wij, en wilde wij ook geen nee tegen zeggen, dit omdat hij op het gebied van het organiseren van grote westernsport evenementen ons nooit heeft laten zitten.
Nu vind hij eindelijk de mensen waar onze sport naar snakte, mensen die risico durven nemen, dit gaat om veel geld, dus kunnen wij niet anders dan ons steun aan dit ambitieuze plan te geven, dus mee gaan in wat er eindelijk voor onze sport komen gaat.
Wendy schreef:PeterV schreef:Deze stap naar de Uithof in Den Haag, onderleiding van Jan Trel als manager, konden wij, en wilde wij ook geen nee tegen zeggen, dit omdat hij op het gebied van het organiseren van grote westernsport evenementen ons nooit heeft laten zitten.
Nu vind hij eindelijk de mensen waar onze sport naar snakte, mensen die risico durven nemen, dit gaat om veel geld, dus kunnen wij niet anders dan ons steun aan dit ambitieuze plan te geven, dus mee gaan in wat er eindelijk voor onze sport komen gaat.
Maar wel jammer dat je dit blijkbaar niet aan je leden hebt voorgelegd. Want zij zijn de vereniging, de 'wij' in het stuk. Lijkt me zo.