Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sky_As schreef:staat ze ook in de hoefslag dan????
DominoLiefde schreef:Frozenstar schreef:Let er wel op dat je hem nu wel groentesoep moet voeren en alvast hoestdrank voordat hij kou vat tussen die strepen en vlekken door!
Misschien kan je hem het beste ook bij de kachel binnen zetten hoor.. gewoon voor de zekerheid.....!
Wat een DOMMMEEEE reactie, kom op heaa.
Dat paard gaat niet dood hoor!
mijn pony staat het helejaar zonder deken buiten!
ook SNACHTS!
Als ze een deken opdoet, maakt het helemaal niet uit!
Als je het niet mooi vind, okeee.
Maar reageer dan anders of gewoon helemaal NIET!
Ik vind het superleuk!
ik ga een ideetje bedenken,
en doe je dan ook die van mij?xD
moes schreef:Ik schrok me rot!! Hahaha! Echt super lelijk, maar wat knap!! Ik zat op een agrarische school en daar kregen wij cijfers voor scheren, jij had echt een 10+ gehad!!
En al dat gezeur van die mensen hier: Waarom rijden jullie nog paard? Als jullie vinden dat een paard niet zo geschoren mag worden omdat paarden in hun waarde gelaten moeten worden, waarom zitten jullie dan nog op hun rug en al die andere tierelantijnen er om heen??!! Als je dit al erg vind.... Natuurlijk moet je het niet de hele winter zo laten...
knoevel schreef:WAT EEN GEZEIK WEER! WAAR BEMOEID IEDEREEN ZICH MEE?
TIS TOCH NIET JULLIE PAARD OFWEL SOMS?!
nou dan...
Ik vind het super orgineel, volgend jaar helemaal zebra?(vind dat namelijk het mooiste staan:) )
ramboe schreef:knoevel schreef:WAT EEN GEZEIK WEER! WAAR BEMOEID IEDEREEN ZICH MEE?
TIS TOCH NIET JULLIE PAARD OFWEL SOMS?!
nou dan...
Ik vind het super orgineel, volgend jaar helemaal zebra?(vind dat namelijk het mooiste staan:) )
Ik vind het niet zielig. Het is grappig het paard voelt zich net zo lekker maar als je een topic opent mogen mensen toch ook wel zeggen wat ze er van vinden?