Misschien om je heerlijke gevoel nog te versterken: 10% van je oude lichaamsgewicht eraf geeft al extreem veel verbetering op het gebied van hart en vaatziektes, dietiste gebruiken dit percentage ook om een eerste streefgewicht neer te zetten! Nou, daar heb je dubbel en dwars aan voldaan hoor, complimenten!
Ben benieuwd trouwens waarom je, als je nogmaals 4,5 kilo bent afgevallen, naar een dietiste wil, terwijl je dat eerst niet wilde (geen aanval, gewoon nieuwsgierigheid

Ook las ik berichtjes waarin stond dat je nooit meer normaal zou kunnen gaan eten, dat is niet waar. Alleen moet je dit echt heel erg rustig weer op gaan bouwen, als je het te snel doet, zul je er van aankomen. Je lichaam heeft de verbranding erg laag gezet, omdat het lichaam er nou eenmaal op gebouwd is om energie te bewaren. Door de verbranding laag te zetten kan het extra veel energie (dus vet) bewaren. Dat wil je juist niet, maar dat kan je je lichaam zo moeilijk vertellen

Wat je straks moet doen en ik adviseer je hier een ervaren dietiste bij te halen is heel langzaam het aantal kcal weer opvoeren, echt met 50 per 2 weken extra ofzo, zodat je lichaam het "kacheltje" dat je verbranding is weer een beetje gaat oppochen. Als je dit langzaam doet, zul je hier niet van aankomen, maar gaat je verbranding wel weer omhoog en op die manier zul je zelfs weer meer af kunnen vallen! Heel veel succes, plak een grote foto van je oude ik op de koelkast, dan komen ze er nooit meer aan

En verder ben ik erg benieuwd hoe het met Kim haar buien is afgelopen, awar je een hele tijd terug over praatte? Toen ze niet fatsoenlijk stil wilde blijven staan?