Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zondag nog een rondje M2, maar eerst morgen met 2 stuks de jonge paardentest 

) en 203pnt. Die eerste proef klopt echt geen hol van... Malloesje heeft mijn coupon direct in de prullenbak gegooid 
Dat is gelukt, nog wel slingerend en soms wat diep of tegen de hand. Gewoon lekker jong, 184 en 188, 5e en 2e
Met Fari mijn debuut gehad in de Z2 en braaf gereden maar ook niet meer dan dat, verwachtte punten in de 190, maar had 202 en 185. De laatste erg laag maar ach morgen nieuwe ronde en nieuwe kansen!

gefeliciteerd met je prijzen!
gefeliciteerd met je prijzen van Bop!
Was je zelf tevreden>
2e hengst was een stuk makkelijker te rijden, alleen die kwam wat terug op de entourage en dan heb ik nog niet de handigheid om het paard zo te rijden dat het beste van het paard er uit komt zeg maar. Punten weet ik zo niet, duurde zo lang :/ maar de paarden hebben in ieder geval erg veel geleerd en daar was het om te doen
pfffff (werd meneer daarna nog boos toen ie aan het werk moest ook
)
(en thanks van het jasje!)
Jammer maar wat je zelf zegt het is wel een leukere uitdaging dan de de lauwe proef spectaculair te maken...
). Paard was gisteren thuis wel fijn, wel wat ruzie gemaakt maar er was aan te rijden, vind ik altijd wel fijn. Ben benieuwd wat het vandaag wordt. Ben snel tevreden vandaag, geen gestuiter en ontspannen en zelf wat netter rijden en dan kan mijn dag al niet meer stuk!
Vanaf volgende week mogen we onze gezamenlijke hobby weer uitoefenen; SGW

Lekker crossen
Wel even je onderschrift aanpassen natuurlijk 

Vandaag ook in het M2 met een vos
).

Ik reed inderdaad in de groep met Linda en Marjolein.
Fijn dat je tevreden was!
Nu weer lekker verder trainen
Ga je nu gelijk over naar het Z?
Heb je nog leuke combinaties in je ring gehad? 
Heb nog lang geen plannen om over te gaan naar de Z. Wordt pas volgend jaar ofzo Eerst zorgen dat de M2 helemaal naar wens en constant verloopt en dan rustig de Z knopjes monteren 
.

. De ruin deel ik ook met mijn hub. Hij is eigenlijk van hem maar ben hem toen voor de lol gaan starten en dat ging heel erg goed in de B en L, M gaat helaas wat minder maar goed, dat komt vast nog wel weer. Het duurt gewoon wat langer denk ik, rijd hem ook maar 1 of 2x per week voor de rest springt Frank er mee of buiten rijden.