Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geerke schreef:gohya schreef:Voor zover ik weet is de DB wel al eens op die stalling geweest,maar toen stond dit paard er nog niet.
Of ze er ook werkelijk zijn geweest weet ik niet,ik hoorde het uit de omgeving.
zijn de overige paarden dan ook in z'on staat?
Chaos schreef:Als ik dit allemaal zo hoor dan had ik mijn paard allang hier weggehaald. Sjonge jonge zeg. Echt heel erg.
gohya schreef:Chaos schreef:Als ik dit allemaal zo hoor dan had ik mijn paard allang hier weggehaald. Sjonge jonge zeg. Echt heel erg.
Soms kán je niet 1,2,3 je paard ergens anders neer zetten,er moet ook plek zijn.
Morgen of overmorgen komt de D.A. bij zosja en als die zegt dat zosja verder gezond is en het mager zijn ligt aan ondervoeding,dan gaat het paard daar heel snel weg.
Ik ben ook volop aan het zoeken voor TS voor een goede stalling.Dit gaat echt opgelost worden!
gohya schreef:Chaos schreef:Als ik dit allemaal zo hoor dan had ik mijn paard allang hier weggehaald. Sjonge jonge zeg. Echt heel erg.
Soms kán je niet 1,2,3 je paard ergens anders neer zetten,er moet ook plek zijn.
Morgen of overmorgen komt de D.A. bij zosja en als die zegt dat zosja verder gezond is en het mager zijn ligt aan ondervoeding,dan gaat het paard daar heel snel weg.
Ik ben ook volop aan het zoeken voor TS voor een goede stalling.Dit gaat echt opgelost worden!
Calanddra schreef:Dat had ik idd gelezen, maar het blijft je eigen keuze om erop te gaan zitten. Je had haar ook kunnen longeren, wandelen, grondwerk. Er zijn zoveel andere opties dan rijden
in twee weken tijd kan een paard nooit zo vermageren, zeker niet als ze op het gras staat. Had je dan helemaal niks door dat ze vermagerde? Ik kan me niet voorstellen dat ze voor je vakantie nog niet mager was.
Dit is trouwens niet bedoeld als aanval oid, ik ben gewoon verbaasd hoe het zover heeft kunnen komen.