Asociale Wielrenners!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:54

roxiie schreef:
Verafjord, en dan kom je dus bij t verhaal; wat was er eerder de kip of t ei? Met andere woorden gedroegen de wielrenners zich eerst aso of waren het juist de ruiters?
Beide partijen zullen de ander aanwijzen als "schuldige" ;)
IMO bereik je niks met "actie - reactie" alleen nog maar meer onbegrip.

Nou als ik in de berm rij, naast het fietspad waar zij op rijden en ze het nodig vinden om mijn paard te laten schrikken door achterlijke te gillen naast mij, dan lijkt het mij duidelijk wie in deze begonnen is toch?

Gamblex17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:01

Hee natass :)

Ik had hetzelfde in de polder met hun !
Ik ree daar met de kar met Gamble..
maar toen kregen we een ongeluk met de kar.. dus Gamble was los gebroken met kar
en rende weg en isabel en ik lagen daar ( ik moest naar ziekenhuis gebracht worden )
en toen we daar lagen en toen Gamble weg rende ginge ze ook dinge lopen roepen enzo..
ik vind dat ook egt nergens op slaan in lig daar op de grond super veel pijn en
ook nog is mn pony kwijt !
en hun gaan van die rare dinge lopen roepen..
En idd die polder is niet van hun.
ik kan daar egt boos om worden.. word egt gek van ze !

Xx

Leliev

Re: Asociale Wielrenners!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:13

Ik heb ook altijd zo'n ruzie met die wielrenners.
Laatst op een polderweggetje reden ze 3 breed, terwijl ik er langs wou met de auto. Gingen ze dus mooi ff niet opzij. Toetertje. Terugschakelen. Reactie was miniem.
Uiteindelijk klein stukje door de berm en de boel afgesneden. Begon er een te schelden.
Auto dwars op de weg gezet en uitgestapt. :P

Stagekleren (scheuren, vlekken en gaten) warrig lang haar en een doodshoofd op de voorklep van mijn auto (niet mijn stijl, maar hij zit er nou eenmaal op. hij gaat er nog wel af).

Ze schrokken er toch wel ff van.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:19

Breek me de mond niet over die wielrenners. Ook als je zelf normaal fietst op een fietspad, dan moet je het liefste de sloot in omdat ze er anders schijnbaar niet langs kunnen.

Met een buitenrit hadden we er ook paar achter ons zitten, hele tijd terug, toen kwamen ze luid bellend achter ons aan. We hebben de paarden toen dwars over de weg geparkeerd zodat ze wel moesten stoppen en ze vriendelijk verzocht dit nooit meer te doen.

[edit] Typo's
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 11-07-10 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:39

Vind de meeste wielrenners ook vrij asociaal en ze letten vaak totaal niet op of iets veilig is of niet. Pas reed ik op een 80 km weg (met de auto) en staken er een paar wielrenners in volle vaart over en de rest van de groep die er er nog achteraan kwam wilden dit ook doen zonder te kijken terwijl er dus van links en rechts gewoon auto's aan kwamen. Af en toe zijn ze gewoon veel te fanatiek volgens mij!

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:10

phormicola schreef:
Ik erger me al jaren aan wielrenners, niet alleen als je op 't peerd zit, maar ook als je ze op de fiets tegen komt is de wereld te klein voor ze :roll:

Eentje schreeuwde een keertje zo HARD naar me van achter dat ik pardoes de andere kant op stuurde dan dat ie wilde en we lekker met elkaar op de straat lagen :)) (het was een erg brede weg ook nog!)

De logica erachter, volgens deze loeiendhete wielrennersmeneer, is dat ze hun voeten vastgegespt hebben aan de trappers en dus niet zomaar van alles kunnen doen (en dan ook gelijk het recht hebben om janenalleman uit te schelden :Y) ).
Mijn antwoord: "Aangezien dit geen race is, zou je wellicht volgende keer je voeten gewoon los op de trappers kunnen zetten, veiliger voor iedereen."
Maar ja, ik was natuurlijk maar een gewone sterveling :')

:D +:)+

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:01

Ik zie asociale wielrenners staan en ik denk: AHH eindelijk.
Ze hebben nooit een bel (zal wel een rede voor zijn) Dus als ze er langs willen gaan ze lopen schreeuwen en als je dat niet hoort gaan ze schelden. Al meerdere keren meegemaakt. De laatste keer was het ''aan de kant tr*ut!!'' tegen een vriendin van mij. Ik ben dan ook wel weer zo om terug te gaan lopen schreeuwen om dat ik me daar zo kwaad om maak elke keer weer. :o

Melisjee

Re: Asociale Wielrenners!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:08

Ik zat nou juist te denken, 'zal er al een topic over zijn of zal ik hem openen?' .

Ik ben het toch zoo godsgruwelijk zat met ál die wielrenners bij elkaar (Okee, klinkt kort door de bocht. Er zullen vast wel normale mensen tussen zitten!)
Maar altijd (in mijn ervaring) denken ze dat ze óveral voorang hebben, en dan fiets ik gewoon op een fietspad waar het heel erg versmald was tijdelijk ivm wegwerkingen en dus onmogelijk met zn tweetjes naast elkaar kan fietsen, word ik gewoon de berm ingefiets omdat die onwijs arrogante en asociale wielrenners voorbij 'moeten' :\ .

En ja, ik klink nu net zo asociaal dat snap ik. Maar ik heb het toch ZO, GRUWELIJK gehad met dat gedoe telkens..

Mountainbikers heb ik trouwens veel minder last van.