Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
klomp schreef:Ik vind het niet zozeer zeuren, maar zie totaal niet in wat haar make-up te maken heeft met haar paard...en daar gaat het toch om? Vind de reactie totaal nutteloos en niets toevoegen aan het topic.
Puur een tip voor volgende keer, en daarmee mag de TS doen wat ze wilt, evenals niet ermee eens zijn. tahnee1987 schreef:maar inderdaad als ik een cap op had gehad dan zat inderdaad mijn haar niet meer in model...( erg belangrijk bij de paarden)

Tineke90 schreef:Tahnee wat een super mooi paard heb je zegJij bent toch een vriendin van Kim Witteveen (Tolik) En ivonne staat toch ook bij jou op stal met Selma?
En zulke laarzen moet ik ook maar eens gaan bestellen vind ze echt super met de rits voor en een gesp. Dit is het polo model toch?

knollentuin schreef:hoi zat nog even de extra foto's te kijken van die lekerre vent en ik zie in je schouderbinnenwaarts dat je m daar niet om je binnenbeen gebogen hebt,je beenligging is daar verkeerd, je buitenbeen hoort naar achter en je binnenbeen op de singel andersom dan hoe je ze nu hebt eigenlijk....
tahnee1987 schreef:knollentuin schreef:hoi zat nog even de extra foto's te kijken van die lekerre vent en ik zie in je schouderbinnenwaarts dat je m daar niet om je binnenbeen gebogen hebt,je beenligging is daar verkeerd, je buitenbeen hoort naar achter en je binnenbeen op de singel andersom dan hoe je ze nu hebt eigenlijk....
oke, ik heb het zo geleerd.
zal het eens met mijn instructrice erover hebben ( engie kwakkel )
,lees maar eens na op www.paardenbegrijpen.nl na hoe de hulpen zijn...[ het wordt daar vrij duidelijk omschreven] tahnee1987 schreef:Tineke90 schreef:Tahnee wat een super mooi paard heb je zegJij bent toch een vriendin van Kim Witteveen (Tolik) En ivonne staat toch ook bij jou op stal met Selma?
En zulke laarzen moet ik ook maar eens gaan bestellen vind ze echt super met de rits voor en een gesp. Dit is het polo model toch?
nee ik was een vriendin van kim
ja ivonne staat inderdaad bij mij op stal
ja dat is het polo model. van lipica

tahnee1987 schreef:Citaat:nee ik was een vriendin van kim
ja ivonne staat inderdaad bij mij op stal
ja dat is het polo model. van lipicaCitaat:Oke hahaha bedankt voor al je antwoorden
Ik ben helemaal weg van je haf. Hoop dat het met mij en me haf over een jaar ook goed komt
blijven trainen
dan kom je er vanzelf
suc6