jeetje, k kom wel vaker topics van jullie tegen en ik vind wolder en goldy zoo gaaf, heb verder niks met halfingers, maar deze vind ik echt leuk!! en wat een super mooie foto's zeg... die kunnen zo voor reclame doeleinde gebruikt worden... prachtig!!
Bedankt In juli wordt Goldy ook weer eens geshoot (Ook door Renee )
doei
Geplaatst: 30-06-10 01:10
Helemaal cool dat jij en Wolder naar de Nationale Tentoonstelling gaan Dik respect voor jullie meid!!!
Nessie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-10 01:22
Ja hij mag weer terug naar de Brabanthallen Maar nu is hij van mij en gaan we leuk samen, wat ik toen ik hem daar zag ook precies wou (Mag hij wel wat stoerder rondlopen in plaats van aan plantjes gaan staan eten zoals toen )
Een haflinger is toch wat ze zoeken? Dan krijgen ze er eentje met eetlust en al Of Wolder nu aan een plantje staat te eten of niet, ik blijf hem stoer vinden En ik vind het gewoon heel erg knap waar jij hem tot nu toe al hebt gebracht!
Ik kom Augustus naar de Brabanthallen om jullie te supporten
Sorriso
Geplaatst: 30-06-10 01:45
Hmmm, is dit ook de met-vier-benen-springende Haf? Wat een cool beest zeg, erg stoer dier, je zou niet zeggen dat hij moeite heeft met dat water, ziet hij er echt te stoer voor uit . Hele mooie foto's. Zou er zeker een paar van inlijsten als het mijn foto's waren .
Nessie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-10 01:48
doei schreef:
Ik kom Augustus naar de Brabanthallen om jullie te supporten
Juist, die ja. Lijkt me echt een vermakelijk paard... Geweldig dier .
Annnn
Geplaatst: 30-06-10 08:41
WAAAAAAUW! wat een onwijs gave foto's zeg! Echt heel mooi! Zeker een paar uitvergroten, alleen zal de keuze dan wel erg moeilijk zijn..
Shir89
Geplaatst: 30-06-10 08:52
Echt super mooi!
Ik dacht ook van: " staat ie nou los? " Maar ik had al zo'n vermoeden dat er gesjoemeld was met de foto
Nessie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-10 10:23
Bedankt Ja alleen op foto 13 is er niet mee gesjoemeld, daar staat hij wel los. Maar je kan eventueel ook met prikpaaltjes en een afzetlint werken en dat weg werken, maarja.. Die van mij lopen daar hoogstwaarschijnlijk zo door/overheen, en dat ga ik niet uitproberen
En hij is inderdaad wel vermakelijk hij heeft zo zijn buien en acties
Anoniem
Geplaatst: 07-07-10 11:59
Wauw wat een mooie haflinger ! Is wolder van wallenstein?
Kan het niet laten om bij jullie een reactie te zetten, echt een prachtige haflinger met heel veel uitstraling, en wat maakt renee toch mooie plaatjes echt geweldig!!!