Maaiike94 schreef:WAUW!! Wat een mooierds, en ze sloven zich goed uit Ja dat kunnen ze hoor en de merrie begint en de ruin gaat dan volledig uit zijn stekker!Malloot maar zo gaaaaaf!
Leuk hoor al die complimenten.Ik geef ze aldoor door aan de knollies, maar ze lopen niet naast hun ijzers nog!!
haleyjames schreef:kwijl kwijlheb het normaal niet echt met friezen maar deze zijn echt tegek!!!!Hahaha krijgt mijn Nathan het weer voor elkaar,Hij is net zo lief als dat hij knap is.Echt waar!
Wil,je moet zo af en toe ff een nieuw topic maken van die zwarte kanjers van je.....je hebt zat kwijlfoto's van die 2...enne nathan,je weet het he....plekje is vrij hoor voor hem,hahahaha
Jeeeeetje.. wat een behang prachtigg!!! zo wil ik de friezen zien geweldigg!!!Pracht beesten ook stuk voor stuk !!!!
knolle_krack schreef:Jeeeeetje.. wat een behang prachtigg!!! zo wil ik de friezen zien geweldigg!!!Pracht beesten ook stuk voor stuk !!!! Dank je wel allemaal voor de leuke reacties enne.... Fem zal weer eens nieuwe plaatsen, eerst even uit mijn dippie komen.!.
Als mijn hengstveulen van 1,5 jaar strakjes maar een beetje van die van jouw heeft qua uitstraling en lange lokken, gaat 'ie nooit meer weg!
Baron31 schreef:Nathan (L), daar heb ik nog mee gewandeld en op de trailer gezegt na de clinic van Willemjan,Esra toch?Weet het, lekker met hem in de lange laan gestapt!Doe je daar de groeten van ons?