Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lonnie schreef:gan die organisaties daar ondertussen niet over tot bijvoeren dan totdat ze in beslag worden genomen? Dat zou wel heel schandalig zijn, over de rug van die beesten aandacht vragen maar ondertussen niks te eten geven....
edit: iedere gek kan toch zien dat die beesten dringend eten nodig hebben? Dat in beslag nemen kan wel wachten, maar met een veulen in de voet en een in de buik, kan het wel eens snel met ze aflopen als ze niet snel eten krijgen!
Ik ga met kimmie261 mee en wil evt ook wel geldovermaken voor hooi
S_R_A_H_A schreef:lonnie schreef:gan die organisaties daar ondertussen niet over tot bijvoeren dan totdat ze in beslag worden genomen? Dat zou wel heel schandalig zijn, over de rug van die beesten aandacht vragen maar ondertussen niks te eten geven....
edit: iedere gek kan toch zien dat die beesten dringend eten nodig hebben? Dat in beslag nemen kan wel wachten, maar met een veulen in de voet en een in de buik, kan het wel eens snel met ze aflopen als ze niet snel eten krijgen!
Ik ga met kimmie261 mee en wil evt ook wel geldovermaken voor hooi
Het is erg wat ik nu gaan zeggen, maar als wij eten geven volgens de DB verslechtert dit de zaak en kan het over komen alsof de eigenaar zelf die paarden zoveel eten geven. Ondertussen voor diegene die het nog niet weten is het 2de veulen ook ter wereld gekomen dus zijn er al 2 mama's in problemen.
xx
Waves schreef:kan je ze niet uit de hand wat voeren en water uit een emmer geven terwijl je er bij staat. Gelijk emmers weghalen als ze klaar zijn. En al zou dan toevallig nét de dierenbescherming langskomen dan is het duidelijk dat julie de paarden voeren en niet de eigenaar.
Het is maar een idee, ik weet niet of het kan.
jes_sira schreef:Allison, je hebt een punt MAAR.
Ook de instanties doen veel fout en zonder mensen die zich boos maken en zich inzetten blijven ze fouten maken. Blijkt ook in dit verhaal maar weer. Heb je de horror verhalen uit het verleden gelezen omtrent deze eigenaar?
Dat zegt naar mijn idee genoeg over het falen van de instanties die belast zijn hiermee.
En dat falen komt voornamelijk door de wetgeving en bureaucratie waaraan zijn vastgebonden zijn. Zij doen ook hun best, dat weet ik echt wel!