gouden vosje @ Z1 work & m'n nieuwe aanwinst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 19:25

randalinpony schreef:
Trouwens wel erg triest dat mensen je gaan bellen nav een topic op bokt.

nee was niet n.a.v. dit topic. :) iemand had gemaild of gebeld ik weet niet precies, naar de paardenkrant.
die het toevallig wist dat Polansky verkocht was. en waarom dit helemaal niet in het nieuws was gekomen :? vond hij/zij wel jammer/raar.
maar eigenlijk was 't niet zo raar. omdat het van onze kant er niet mee te koop wordt gelopen, of direct iedereen werd geinformeerd, en van de verkoopkant ook niet.
maarja het staat alsnog op i'net. dus hun hun zin :P haha.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:38

Wauw , wat een gave paarden heb jij onder je kont zeg!
Je hebt het goed voor elkaar zo! Jammer dat zoveel bokkers
meteen op "de bokt manier" reageren. Ze kennen jou en jouw paarden
niet, zijn niet bij je les aanwezig en zien alleen foto's = momentopnames.

Ik vind het er erg goed uitzien en ben jaloers op je, geweldig knap
dat je je paard zo snel naar het Z weet te rijden :j

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:53

Ik vind alle kritiek een beetje raar, als jij niet goed met je paard zou kunnen rijden/omgaan ..dan zou je niet in 1 jaar tijd de Z1 hebben bereikt,of de jury leden moeten wat aan hun ogen hebben gehad 8-)

Dus top dat je al zo ver bent gekomen, ik zie een 2 de anky der aan komen haha :D

en je paarden zijn echt om te kwijlen <3

kjoedie

Re: gouden vosje @ Z1 work & m'n nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 20:56

Mooie paarden heb je!

Knap wat je bereikt hebt en succes voor de toekomst!

En aarzel niet om foto's te plaatsen. Ik zou graag weer foto's van je zien.

Ltjba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:49

Frozen schreef:
Ik vind alle kritiek een beetje raar, als jij niet goed met je paard zou kunnen rijden/omgaan ..dan zou je niet in 1 jaar tijd de Z1 hebben bereikt,of de jury leden moeten wat aan hun ogen hebben gehad 8-)

Mee eens :))
Er zijn heus wat verbeter puntjes, maar daarvoor, zeg je, heb je de goede begeleiding !
En ik denk dat je van je nieuwe topper nog erg veel kan gaan leren.
Succes in de toekomst :D

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 09:39

Nou kritiek mag natuurlijk best, maar dan moet het wel gegronde kritiek zijn en de vorm waarin die verpakt wordt helpt ook. En natuurlijk is de topicstarter helemaal vrij om op kritiek te reageren en uit te leggen waarom ze het er niet mee eens is. :)

Sorry xMaaiike, verkeerd begrepen. :)

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:54

Pfffff verschillende bokkers hebben teveel tijd om andere af te zeiken.... ;(
Met opbouwende kritiek zal Maaike echt wel wat doen. En verder zijn de foto's een moment opname.
Met het plaatsen van foto's krijg je reactie, maar het ligt wel aan de toonzetting.
En dat maakt het heel onplezierig, ten eerste voor Maaike, maar ook voor de andere bokkers.
Jammer dat je nu eigenlijk geen foto's meer durft te plaatsen, door eventuele discussies die zouden kunnen opwaaien.
Maaike heel veel succes met je prachtige paarden!!! Uberkwijl dieren!! :P :P :P
En denk eraan; De beste stuurlui staan aan wal! ;)

groetjes
Nebraska

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:59

Pffff ik d8t let op alle commentaar van medebokkers omdat dit meisje Z rijdt...en ja hoor, weer hoopjes commentaar...bah.

Meid, wat heb je een ontzettend leuke paarden onder je kont! Het ziet er ontzettend goed uit!!! Succes verder!

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:03

Ik vind dat TS heel vriendelijk rijdt +:)+
Ik vind de vos spectaculairder op deze foto's dan in de proef die ik gezien heb.
Mijn complimenten, want de TS heeft veel rust in de proef, en zou zelfs nog wat spectaculairder mogen rijden, maar dat is mijn mening.
Dit is weer typisch bokt qua reageren.
Met een paard wat fijn afgericht is en drie goede gangen heeft, kan je makkelijk binnen 1 jaar het Z bereiken, zonder elk weekend op concours te gaan :j

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:05

Ja natuurlijk kan dat....maar ja..wat zou het zijn, jaloezie ofzo?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:08

precies, bokt op zn smalst weer!!! :D :D :D

een beetje getalenteerd paard heb je zo z met winst, kan al bij de eerste proef die je rijd :) Ik weet niet in welke klasse TS moet starten, maar stel dat ze in het Z mag starten met elk willekeurig paard, dan hoeft ze maar 1 wedstrijd te rijden voor de winst.......

En daarnaast kan elk een beetje getalenteerd paard met een kundige ruiter in een jaar in het Z zitten met 3 keer per week trainen.........

verbeterpunten zijn er altijd

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:13

Zelfs al begin je met een jong maar fijn afgericht paard in de B of L1 lukt je dit.
En dan zonder druk en overvraging van het paard.

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:34

Mijn zus heeft in de hogere dressuur gereden en mag gewoon klasses overslaan,..die mag volgend jaar Z starten..die hoeft het M niet te rijden. Dus je kunt wel degelijk snel naar het Z.
Ik snap niet waar mensen zich zo druk over maken...als je je paard maar goed rijdt en niet overbelast, dan kan het prima! Zolang je paard het allemaal maar aankan en leuk blijft vinden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:30

Ik heb(niet meer)zoveel met dressuur...reageer ook bijna nooit hier.
Maar ik vind het er lekker uitzien,ik zie plezier en ontpanning.
En zo te zien weet de ts prima wat ze doet en heeft ze uitstekende begeleiding.

En prachtige paarden,vooral Polansky,mooi dier...veel plezier ook nog met hem. Leuk dat hij je nieuwe eigendom is.

x_Quinta_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:46

Leuke foto's hoor TS. Dat gaat in de Z2 zeker goed komen. Maar eerst maar eens Z1 op het gemak afwerken.
Graag wil ik je een paar tips meegeven (niet omdat ik het beter denk te weten, maar omdat ik denk dat je er mss wel wat mee kan)
In de appuyementen mag je (van mij) veel meer mee gaan zitten in de beweging. Zo is het makkelijker voor je paard om nog meer kracht en souplesse te vertonen, want zo met je zit nu, hou je hem tegen in deze beweging.
Ook in de appuyementfoto's zie ik dat je je hand over de manenkam brengt (in de richting van waar je komt) Probeer dit juist andersom te doen. Handen in de richting waar je naartoe gaat, want nu sluit je de beweging van zijn binnenvoorbeen op en die zou juist wel heel 'machtig' mogen gaan.
Ik zie ook dat hij soms wat te veel duikt. Probeer dan zelf je handen heel laag te houden, want hoe hoger jij ze hebt, hoe makkelijker het paard het vindt om daar diep te lopen en daar diep te blijven.
Veel succes samen, en ook met die chique zwarte. Komt zeker wel goed!