Hoe gaat het met Pepeijn? [2e poging]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Re: Hoe gaat het met Pepeijn? [2e poging]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:45

Ik vind het echt een heel mooi paard!
Je hebt hem mooi gespierd en eigenlijk lekker aan het lopen, zo nu en dan wat opgekropt maar ik vind de overall picture fijn.
Goede activiteit van het achterbeen en hij oogt happy ;) afentoe mag er iets meer ruggebruik zijn.

Ik heb even kleine stukjes terug gelezen maar het is me teveel bokt gegochel hier haha dus als ik eroverheen lees excuus, op welk niveau is dit paard getraind?

Je bugels mogen idd wel wat langer, dan zou je iets meer uit die stoelzit komen, en ik vind het zadel niet tever naar voren liggen, het zou eerd een iets grotere zitmaat voor jou mogen zijn ;)

Nogmaals, een super knap paard met toffe bewegingen!

verbeekfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:51

Heee Superpepeijn!!!!

Waar is je cap, en jezus wat loopt jouw paard bagger zeg!! Ik zou eens achter je oor krabben, en misschien eens naar je instructeur/instructrice luisteren!!!!

hahahahahahah wat een grap dat ik jouw hier tegen kom, ja woon dan wel in Argentina, maar je komt niet van me af!!! Toen ik de titel las, dacht ik dit zal toch niet hé, maar ja hoor!!!

hoe is het met je?? Doe iedereen veel liefs op stal, en Pepeijn ziet er toppie uit, had ook niet anders van je verwacht!!!

Hoe is het verder met Ramp!!! Als je zin hebt kan je dan niet een keer een paar kiekjes van mn liefste Rampie maken???

xfleur

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 17:15

fleur! mafkees! :D ik ga je pb'en!

loes dankje voor je leuke antwoord :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:21

fargo schreef:
Zo wat een gaaf paard, heb meteen het linkje ook nog even bekeken natuurlijk. Toen was het ook al een mooi beest. Mag ik vragen wat de afstamming van je paard is? Dat kan ik namelijk nergens vinden.

Zitten mooie momenten tussen en heb het gevoel dat jullie er beiden plezier in hebben, al wordt er wel heel serieus gekeken op de foto's :D

Nu je toch online bent ;-)

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 17:26

tuurlijk, sorry; laurentz x watteau (gelder x engels volbloed)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:27

Aaaaah ik dacht in de schoudervrijheid, kleur en bouw al een gelders paard in te herkennen. En jawel het is een Laurentz! Gaaf paard hoor. Gemotiveerde werker zeker?
Laatst bijgewerkt door fargo op 31-05-10 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:29

En het Engels volbloed voor de pit....

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:34

SuperPepeijn schreef:
dapper? eerder onwetend :P

volgens mij zijn er OF veel usernames veranderd, OF is mijn geheugen gewoon niet zo goed meer :P

Ik denk het eerste en ik denk ook dat je ondertussen wel snapt waarom :+

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 18:08

voor mij zo weer een gelder, fargo :D

@zonnetje, er wordt me steeds meer duidelijk ja :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:35

Moderatoropmerking:
Ondanks eerdere moderatoropmerkingen barst het hier weer van de off-topic reacties en reacties met een negatieve ondertoon. De laatste keer is er gewaarschuwd voor een slotje, die plaats ik dus bij deze.