Lieve Val.. is dit dan het einde van ons verhaal...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:10

Ach wat een vreselijk nieuws... Is het nu meteen gedaan of kun je nu nog afscheid nemen?
(O.a. omdat je zegt dat ie niet wilde knuffelen hoop ik ergens dat je nog een dag of wat hebt ofzo, dat je wat fijner gedag kan zeggen)

In elk geval heel heel erg veel sterkte meid!!! :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:11

oh wat erg, dit had ik zo NIET gehoopt.
heel veel sterkte!!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:13

Arme Val, je hoopt tegen beter weten in dat er een lichtpuntje uitkomt.....sterkte meid, woorden schieten hier te kort.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 19:13

Morgenochtend gaat met spoed het rapport van Utrecht naar mijn verzekering, als het goed is hoor ik daar morgelijk gelijk al wat van terug..
Morgen heb ik de hele dag een bruiloft waar ik foto's moet maken, niet echt fijn getimed maar daar kunnen die mensen niets aan doen..
Morgenochtend ga ik lekker naar hem toe, samen met een vriendin.. We zien wel hoe het verder loopt...

Anya

Re: Lieve Val.. is dit dan het einde van ons verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:14

Heel veel sterkte, wat een rotmanier om afscheid te nemen van je maatje.
Maar ook: je hebt gedaan wat je kon!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:20

Patriciavt schreef:
Morgenochtend gaat met spoed het rapport van Utrecht naar mijn verzekering, als het goed is hoor ik daar morgelijk gelijk al wat van terug..
Morgen heb ik de hele dag een bruiloft waar ik foto's moet maken, niet echt fijn getimed maar daar kunnen die mensen niets aan doen..
Morgenochtend ga ik lekker naar hem toe, samen met een vriendin.. We zien wel hoe het verder loopt...

:(:) Hopelijk is ie morgen in betere doen! En kun je lekker knuffelen.

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:22

Jeetje wat een verhaal!

Wil je meegeven dat mening paardenmens nog iets van jou houding kan leren. Wat een respect en liefde kan je voor een dier hebben!
Daarnaast wil ik je onwijs veel sterkte wensen!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:22

Lieve Patries, je kent me waarschijnlijk niet maar toen je nog op de manege stond vaak met bewondeling naar je staan kijken..
De liefde tussen jou en Val was zo sprekend
Tranen staan in m'n ogen door je verhaal, Jullie waren een team en een team zullen jullie blijven diep in jullie hartjes!
Een Dikke Knuf :(:) Ook voor Val
Veel sterkte

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:24

Hier ook een stille meelezer.. Even hoopte ik dat het toch nog te behandelen was. Helaas wijzen de onderzoeken anders uit.. Is er aan deze aandoening dan niks meer te doen? (weet namelijk niet heel goed wat het inhoud)

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:28

Patricia, heel heel erg veel sterkte :(:) Jeetje meis wat leef ik met je mee, ik zit hier met tranen..

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:29

Jeej wat rot zeg.... Heel veel sterkte in deze periode....

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:30

Hier wil ik je ook nog even sterkte wensen. En ook morgen veel sterkte als je aan het werk moet, gelukkig is een trouwerij vaak zo druk qua fotograferen dat je dan hopelijk ook echt geen tijd hebt om over Val na te denken. Ik wens je veel sterkte meis. :(:)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:36

heeej meis heel veel sterkte hoorde het van je op msn

dikke knuffel van hier

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:39

Potverdikkie |(
Sterkte Patricia..

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:47

Heel heel veel sterkte! :(:)
Wat jullie allemaal overkomen is en dan loopt het waarschijnlijk nog niet goed af ook.

Lucieluffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:47

AAh jeetje bah wat een klote nieuws Patricia! ;(
Heel heel veel sterkte :(:)

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:49

jeetje... met een brok ik me keel gelezen...

heel veel sterkte !!!

Fleuribelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:49

Wat erg om dit verhaal zo te lezen. Ik weet wat je doormaakt. Ik ben vorig jaar met mijn 4 jarige naar de kliniek in Kootwijkerbroek geweest. Ik had een gevoel dat er wat mis wat met mijn paard, maar kon niet goed zeggen wat. Mijn paard was erg slap van achter en kon niet goed galoperen. Tijdens het rijden struikelde ze erg vaak. Ik dacht dat dit door slapheid kwam. Het was een groot paard van 1.70. Toen ik in Kootwijk kwam werden er ook een aantal testen gedaan met mijn paard. Ze moest kleine achtjes lopen. Hierbij viel ze bijna om. Ook werd ze erg kwaad van het gedoe en ze bokte gefrustreerd aan de hand. Bij de laatste test kon de DA de voorbenen over elkaar heen zetten. Ze bleef gewoon staan en om zich heen kijken. De DA gaf haar een zetje en ze had niet het benul dat haar benen over elkaar stonden. Ze viel bijna om. Dit was erg pijnlijk om te zien. De DA zei ook tegen mij dat het een wonder was, dat ik nog niet over de kop geslagen ws met haar. De DA heeft mij toen afgeraden om er ooit weer op te gaan zitten. Ik had dit paard als jaarling gekocht en zelf ingereden. Ik had een enorme band met haar opgebouwd. Ik heb toch het besluit genomen om haar te laten gaan. Mijn paard zou niet gelukkig zijn geweest met alleen maar weidegang. En dan nog het risico lopen dat ze tijdens een galopje over de kop zou slaan en haar benen zou breken. Achteraf blijken de signalen die ik had wel te kloppen. Hoe mijn paard dit heeft opgelopen is niet duidelijk.
Ik wens jou heel veel sterkte met je paard.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:57

jeetje heel erg veel sterkte had gehoopt op goed nieuws

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:03

Jeetje, heb een beetje meegelezen, maar ik had op beter nieuws gehoopt..
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen! :(:)

Janine1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:06

Jeetje echt verschrikkelijk, ik volgde jullie nog altijd via het democraat topic, echt verschrikkelijk dat het zo moet aflopen, jullie waren altijd zo leuk stel. Ik wens je heel veel sterkte geniet van de momenten die je samen bent

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:08

Pff wat verschrikkelijk zeg! In alle ellende is er 1 pluspunt; hij was nog niet bij een nieuwe eigenaar..
Heel veel sterkte met dit verschikkelijke verdriet!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:15

Jeetje Patries, meissie je had het al zo moeilijk mee dat je em te koop had staan en nu dit :oo
Ik hoop toch zo dat er een wondertje gebeurt :(:) (is dat mogelijk of helemaal niet meer? sorry als het al gezegd is en ik er overheen gelezen heb)

Meissie heel heel erg veel sterkte... :(:) ;(

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:15

Nee, Patries, wat een vreselijke uitslag!! ;(
Ik moet dit berichtje wel 10x typen om de juiste bewoording te vinden.

Ik weet nog zo goed dat je foto's kwam maken van mijn kanjer, een paar dagen voor het afscheid. We hebben het toen nog even over Val gehad, en je was (en waarschijnlijk nog steeds bent) zo trots op hem, en ik vond het zo'n indrukwekkend verhaal!

Ik weet wat je doormaken moet, en ik kan je dan ook niets anders dan heel veel kracht en sterkte wensen.
Dit wens je geen enkele paardeneigenaar toe, maar zeker jullie tweetjes niet!
Patries, weet dat je alles voor jouw kanjer gedaan hebt wat in je macht lag. Hij zal je straks echt dankbaar zijn! :(:)
Nog een laatste keer zeggen dat je van hem houdt, een aai door zijn manen, een kusje op zijn wang, en laat hem dan vrij...

Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go

Patries, heel veel sterkte met dit vreselijke verdriet :(:)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 20:16

Dit flimpje heb ik een tijd terug gemaakt.. en dat is precies zoals het is... ;(
Onze mooiste momenten samen, die herinneringen zijn blijvend en ik kijk er zo vol trots naar terug..

Ik hou zoveel van Val, hij is zo mijn maatje.. Het is ongelooflijk dat het zo moet lopen.
Morgen wordt hij 8 jaar.. 2 jaar heb ik van hem mogen genieten, 2 jaar hebben we zoveel meegemaakt samen..
Ennu is dat opeens zomaar over.. ;(
Ik ben zo trots op mijn maatje.. wat hij de afgelopen week allemaal heeft moeten doorstaan, hij vocht, deed zijn best, meer kon hij niet geven..

http://www.myvideo.nl/watch/7066461