Mijn meisje, zomaar weg..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 18:09

Joycebunny schreef:
Topper, ik blijf naar je zoeken. Op een dag zijn we weer samen, dat beloof ik je ;(

Met alle respect: ik heb toch het idee dat je te snel opgeeft. Je lijkt geld te hebben om eventueel je toppertje te kunnen betalen.... ik zou hemel en aarde bewegen, de meest slinkse manieren gebruiken ..... om Beauty in handen te krijgen. En zou er nog niet aan denken om de verzorgpony te kopen.

Ik zou er àlles voor over hebben zo'n vader af te troeven....

billionache

Re: Mijn meisje, zomaar weg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 18:14

Ik heb veel geprobeerd geloof mij, alleen schrijf ik niet álle manieren die ik heb geprobeerd in dit topic, in dat geval zou de beginpost al snel 5 pagina's met Word zijn.. Heb alle manieren overwogen en geen enkele zou werken. De enige opties nu nog zijn illegaal, haar gewoon van de wei gaan halen bijvoorbeeld. Ik wed dat veel mensen dit zouden doen voor hun paard, maar met deze actie zou mijn moeder eventueel in de cel kunnen belanden wegens diefstal, en dat wil ik écht niet, zij is - buiten mijn grootouders - de enige familie die ik nog héb. Ik wil Beauty trouwens ook niet echt kopen hoor. Ik wil haar niet persé hébben, ik wil haar gewoon vinden, blijven zien enzoverder.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 18:18

Okee, snap ik ... dàn veel succes met de eventuele koop van je vz paard. Zit daar al schot in?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 18:19

Ik snap je standpunt best hoor :)
Nee niet echt, moet het nog vragen aan m'n moeder,
maar laat die nou net in een slecht humeur zijn :=

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 18:24

Is het niet een idee om iemand te sturen desnoods vermomd of iemand die je vader niet kent, desnoods een bokker die haar voorzichzelf koopt maar eigenlijk voor jou.?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 18:25

Ik weet niet of dat gaat werken, ik weet uberhaupt niet of hij haar daadwerkelijk verkoopt ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat hij haar gewoon gaat houden om mij verder te chanteren.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 18:28

Joycebunny schreef:
Ik weet niet of dat gaat werken, ik weet uberhaupt niet of hij haar daadwerkelijk verkoopt ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat hij haar gewoon gaat houden om mij verder te chanteren.

Ik zou het in elk geval wel willen proberen of de tv inschakelen en het verhaal vertellen hart van nederland bv
Echt zo heftig dit succes

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 18:33

Hart van Nederland zal niet lukken denk ik, ik woon nl in België :=
nouja ik zie wel :)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 19:13

joyce ik zou Hart van Nederland echt voor je willen proberen hoor, ik woon gewoon in nl. :o

ik vind het zo rot voor je, en nu komt dat met Hummer er ook nog bovenop. Als je wilt zou ik best een brief willen schrijven naar HvN.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 19:14

Nou dat hoeft niet hoor, ik denk dat als m'n vader dat te weten komt, ben ik veel verder van huis :j

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 19:18

meid ik kan me echt helemaal inleven in je verhaal...!!

ouders ook gescheiden, vader betaald paard ook en chanteert me daar regelmatig mee. Ben ook een keer op stal gekomen dat paard weg was, had hij hem ook mee genomen naar een andere stal.

Papieren liggen nu bij mij thuis, paard staat op mijn naam, vader hoort te betalen maar dat doettie al maanden niet meer....

ik weet wat voor elende je nu allemaal mee maakt! sterkte xx

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 19:20

@ Urko : wauw, enorm veel sterkte jij!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 19:22

en een programma in belgie dan? ik zou het echt hard spelen,voor het paard. sterkte

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 21:59

Moderatoropmerking:
Onnodig grof taalgebruik verwijderd

ik krijg net een smsje van hem :
Beauty is in prima conditie, ze wordt elke dag gereden en ze rijdt volgende maand een wedstrijd dressuur.
Ik ga nu veel reacties krijgen van 'nou dan weet je dat ze goed staat toch'
nou denk je echt dat mijn vader daarom een sms zou sturen, deze sms is enkel om mij stikjaloers te krijgen en
om me me gewoon rot te laten voelen ;(

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:05

Gadver, wat een rotstreek! Probeer je er niet te veel van aan te trekken (wat natuurlijk heel heel moeilijk is) , bah, sterkte meis :+:

osiris21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:06

Heel veel sterkte toegewenst, geef niet op blijf voor haar vechten.

Bellalover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:14

Vreselijk! |(

Heel heel heel veel sterkte. <3
Ik hoop echt dat je der weer vind.

Waar woon je in de buurt? je vader dan?
Want als er dan mensen in de buurt komen ofso, en ze zien haar kunnen ze misschien tegen jou zeggen waar dat is?

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:17

Wat een zak van een vent. Om zo zijn dochter verdriet aan te doen. Ik geloof dat ik dan ook meteen een berichtje terug zou sturen met, veel plezier op de wedstijd en dit was meteen ons laatste contact. Ik laat me niet chanteren door mijn eigen vader.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:19

Joycebunny schreef:
ik krijg net een smsje van hem :
Beauty is in prima conditie, ze wordt elke dag gereden en ze rijdt volgende maand een wedstrijd dressuur.
Ik ga nu veel reacties krijgen van 'nou dan weet je dat ze goed staat toch'
nou denk je echt dat mijn vader daarom een sms zou sturen, deze sms is enkel om mij stikjaloers te krijgen en
om me me gewoon rot te laten voelen ;(

En waarom zou je je rot voelen dan? Je wilt het paard toch niet? Je wilt alleen dat het hem goed gaat. En dat schijnt dus zo te zijn. Zo te zien komt het dier ook niet in de handel.... dus mooi zo laten....

En je kunt misschien je mobiel blokkeren voor sms-jes van hem. Erger je je er ook niet meer aan.
Hoe je het ook bekijkt: het is zijn paard, jij wilt niets meer met hem (je vader) te maken hebben dus richt je op andere dingen.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 22:20

schijnt ;)
Maar ik wed dat die hele sms gelogen is, gewoon om mij pijn te doen, ik ken m'n vader..

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:23

Het moet er even uit. Wat een misselijke rotstreek! Zo vuil. Om zo maar zoiets dierbaars plotseling uit je dochters (je eigen vlees en bloed!) leven weg te halen.
Maar aan deze woorden heb jij natuurlijk niks.
Het enige wat ik (helaas) kan doen, is je zo ontzettend veel sterkte wensen!

Edit: Ik zie dat je 'pas' 14 bent. Dan vind ik dit nog misselijker van je vader. Als je 'jong' bent, hoor je zulke dingen niet mee te maken, al helemaal niet van je eigen vader, die je chanteert met dieren die voor jou dierbaar zijn! Meis, het enige wat ik kan zeggen: Houd je sterk, en, nogmaals, heel veel sterkte! :(:)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:30

Tja, kort samengevat kan ik vader toch ook enigszins begrijpen. Kind stapt naar de advocaat omdat ze vader niet meer wil zien omdat hij zijn vriendin belangrijk vindt. Hij moet toch het volle pond voor het paard blijven betalen....

Tja..... ik snap zijn standpunt ook wel hoor. Bovendien rijdt TS op een verzorgpony..... dus zal niet alle aandacht meer voor het paard gehad hebben. Vader ondertussen maar dokken voor dure stalling.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:31

Slimmerik: Deels kun je het begrijpen. Maar moet dat dan persé op zo'n achterbakse manier? Hij had op zijn minst kunnen zeggen wanneer de paarden verkocht werden, lijkt me. En bovenal, een vader hoort zijn veertienjarige (!!) dochter niet zo te chanteren.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 22:34

Je snapt het verhaal blijkbaar niet ;)
Toen mijn vader haar wou verkopen zei hij dat ze mocht blijven áls m'n moeder de helft meebetaalde. Heb haar overtuigd en toen ik het nieuws meldde aan m'n vader kreeg ik een korte 'pech, ze wordt toch verkocht'. Bovendien, die verzorgpony? Daarmee ben ik begonnen toen m'n vader haar verhuisde, dus ik snap je punt niet?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:34

Inney schreef:
Slimmerik: Deels kun je het begrijpen. Maar moet dat dan persé op zo'n achterbakse manier? Hij had op zijn minst kunnen zeggen wanneer de paarden verkocht werden, lijkt me. En bovenal, een vader hoort zijn veertienjarige (!!) dochter niet zo te chanteren.

Een veertienjarige dochter die naar de advocaat stapt omdat ze maar 2 uur mag computeren en jaloers is op de vriendin van haar vader ..... is ook een beetje chantage imo.

Maar denk dat het is zoals meestal het geval is: waar 2 vechten hebben 2 schuld.