Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja schreef:Wat een grootspraak Mijnponynero.... Zelf nooit ergens hoeven beginnen en meteen topruiter geworden zeker?
Moreill schreef:Ik zou me kapot janken als ze misschien 3 uur van te voren vertellen dat ik niet mee zou mogen doen aan de springwedstrijd..
Krissie0 schreef:Moreill schreef:Ik zou me kapot janken als ze misschien 3 uur van te voren vertellen dat ik niet mee zou mogen doen aan de springwedstrijd..
Liever kapot janken dan een ongeluk waarbij de ouders janken....
Heb ook jankende kinderen in de les gehad omdat ze niet mochten springen, tja je moet wel een de basis onder de knie hebben eer dat je kan springen.
....... HOE krijg je de basis van het springen onder de knie als je niet mag springen?????????? Krissie0 schreef:Moreill schreef:Ik zou me kapot janken als ze misschien 3 uur van te voren vertellen dat ik niet mee zou mogen doen aan de springwedstrijd..
Liever kapot janken dan een ongeluk waarbij de ouders janken....
Heb ook jankende kinderen in de les gehad omdat ze niet mochten springen, tja je moet wel een de basis onder de knie hebben eer dat je kan springen.
Erena koliek, en dan op een andere pony moeten en er ook nog 2 keer af vallen! Ik zou dan ook gespannen zijn hoor!
BeautyEmily schreef:Opzich denk ik dat de ts nu best weet dat het geen goede manier is om zo te rijden, ts misschien eens een goede instructeur zoeken? Niet alleen voor springen maar ook voor dressuur, dressuur is namelijk de basis voor het springen!
HindaFree schreef:het enige en eerste wat ik dacht .... waar heb je leren rijden... en dit is echt prutser werk
Sonja schreef:Ik snap niet zo goed hoe ze het dan moeten leren, als ze het niet meer mogen oefenen?
Enige wat ik als tip aan de manege van TS zou kunnen meegeven is dat het handig is om de echte beginners ook in de ring te laten begeleiden door een instructeur, en dat het misschien nóg handiger is om ook een 'springparcoursje' met alleen maar grondbalken uit te schrijven. Dan leren de kids van echt begin af aan al door het parcoursje sturen, en dat is voor de beginners echt al hartstikke spannend.
KiWiKo schreef:HindaFree schreef:het enige en eerste wat ik dacht .... waar heb je leren rijden... en dit is echt prutser werk
misschien omdat deze 12 jarige nog leert rijden??????? of heb jij dat niet moeten doen??
jij kon het allemaal van huis uit................. zomaar ineens, zonder ooit fouten maken, zonder ooit als een kameel op een paard gezeten te hebben........
Knap!
HindaFree schreef:KiWiKo schreef:het enige en eerste wat ik dacht .... waar heb je leren rijden... en dit is echt prutser werk
misschien omdat deze 12 jarige nog leert rijden??????? of heb jij dat niet moeten doen??
jij kon het allemaal van huis uit................. zomaar ineens, zonder ooit fouten maken, zonder ooit als een kameel op een paard gezeten te hebben........
Knap!
Moreill schreef:HindaFree schreef:misschien omdat deze 12 jarige nog leert rijden??????? of heb jij dat niet moeten doen??
Knap!
als je het nog niet zo goed kan laat je een 12 jarige het tog eerst echt leren ipv gelijk wedstrijden rijden?
* HindaFree schreef:KiWiKo schreef:
het enige en eerste wat ik dacht .... waar heb je leren rijden... en dit is echt prutser werk
Knap!
als je het nog niet zo goed kan laat je een 12 jarige het tog eerst echt leren ipv gelijk wedstrijden rijden?
kiwiko schreef:zijn er rijfoto's van jou????????? of durf je die niet te laten zien??????
bleurgh!
*sorrie, ik heb de quote verkloot*