Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Janella schreef:Heb je topics gelezen,
gossie meid wat vreselijk!
Ik wens je heel veel sterkte toe, en ik heb respect voor je!
Jessy90 schreef:ik heb steeds stil zitten mee lezen maar ik kom je tog ff moed in spreken!
jij weet wat het beste is en ook al is het heel erg moeilijk..het is wel beter zo.
heel veel sterkte toegewenst!
Jet schreef:Wil je toch nog even sterkte wensen voor morgen!
Het is wat je zegt: zijn koppie wil nog zo graag, maar zijn benen geven het op! En dat heeft jou terecht doen besluiten hem naar de andere kant te laten gaan. Waar geen slechte benen meer voor hem zijn, zodat zijn koppie en zijn benen weer op 1 lijn zitten. Dus ga maar slapen, huil in je slaap, maar weet in je hart dat dit de enige mogelijkheid is en daar door het beste voor jullie beiden.
De paarden die ik heb gehad zijn ingeslapen ( afgemaakt) op een moment dat het niet anders meer kon, zo zit jij er nu ook voor.
Maar ik heb het dus ook met mijn man meegemaakt, MS in het ergste stadium dat je maar kunt denken. Die mocht geen snel genadepuitje en heeft nog twee dagen liggen vechten, gelukkigs hij uiteindelijk rustig ingeslapen, maar dan mag je toch maar je handen dichtknijpen dat het met je pony "snel" gebeurd is.
Natuurlijk gun je hem een lang en gelukkig leven, maar in zijn geval heeft hij een behoorlijke tijd van zijn leven gelukkig geleefd, nu kan dat niet meer en ben jij degene die gelukkig een eind aan zijn ongelukkige tijd mag maken! Want als hij nu zoveel last heeft van zijn benen, breekt zijn ongelukkige tijd weer aan.
Ook meegemaakt met Tinneke, die was een hele tijd heel vrolijk toen ze van mij was en niet meer in de manege hoefde te hobbelen, maar toen ze echt slecht werd, was ze weer net zo shaggie als daarvoor op de manege. Toen wist ik genoeg.
Jij hebt dat nu ook, dus hij weet morgen heus dat jij het beste met hem voor hebt en dat het goed is zo.
Nogmaals, gaan slapen en morgen: Heel veel sterkte, maar weet dat het voor hem en uiteindelijk voor jou het allerbeste is!
Lotus83 schreef:xElienx schreef:Door jou heeft hij nog even kunnen meemaken wat echt genieten is. daar zal hij je heel dankbaar voor zijn
Dat hoop ik, dat hij me het niet kwalijk neemt dat ik zijn leven morgen beeïndig