Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Draflinger schreef:Denise82 schreef:Weten jullie verder nog wat goede paarden zijn bij de 5-jarige?? Bekende namen bedoel ik???
Ik heb vorig jaar een keer meegedaan aan een wedstrijd voor jonge paarden en weet dat de stedinger die meeloopt een opvallende was. Verder zou Yvonne Copal eerst meerijden met Anne maar staat er nu niet meer op zie ik. Dat was ook een hele leuke! Verder ken ik ze allemaal niet; heb de Pavo etc niet bijgehouden... Misschien jullie nog??
robin van lierop met Andor (Adriaan) van trento B
Hebbesje schreef:11.53-12.05
Mijne loopt er best lekker aanHet wijken pakt ze best goed op (pas 3 keer gedaan) Ben al met al zeer tevreden
Fijn dat het met Arrow al wat beter gaat
edit: typfout
Alles is eng en overal moet hij op reageren dmv van een 'Giraffen-houding' en daarop volgend een soort 'herten-galop'. Alleen dan bol met de rug maar de sprongen gaan wel de lucht in en weinig naar voren.
Had het op de startlijst gezien. Mijne mist ook nog wat kracht (en wat kilo's in gewicht
) Ik doe ook vooral mee voor de ervaring, is mijn eerste keer (zoiezo het eerste paard wat ik zelf heb ingereden)
Denise82 schreef:Nou, de mijne moet zijn vorm nog ergens vinden deze laatste dagen hoor... Gisteren was het echt knudde!Alles is eng en overal moet hij op reageren dmv van een 'Giraffen-houding' en daarop volgend een soort 'herten-galop'. Alleen dan bol met de rug maar de sprongen gaan wel de lucht in en weinig naar voren.
als ie zich maar als een echte heer laat zien dan zaterdag
komt vast helemaal goed! je kan fijn sturen 
marleenn schreef:Jammer dat je zo vroeg moet!
Met mijn 'zwarte' moet ik meestal op zondagavond rond 21.00u rijden... En dan is het vaak nog ver weg ook! Nu moet ik ineens vroeg mijn bed uit in het weekend! Maar ik ben met 20 minuten in Berkel Enschot dus wat dat betreft is het wel logisch dat ik vooraan sta. En dan toch liever op zaterdagochtend dan op zondagavond en de volgende dag gewoon weer moeten werken!