Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben benieuwd wie er allemaal van de M1 over komen naar het M2 en wie er nog een seizoen in de M2 blijven..
Ik heb er nu 17, dus met beetje pas en meetwerk zou ik nog een seizoen M2 kunnen rijden. Maar er is nog niets definitief, eerst eens kijken hoe het allemaal gaat lopen als ik haar straks weer ga oppakken
WinkyTinky schreef:@Raggel: Nee afgelopen zomer heb ik een paar M1 wedstrijden gereden en net voordat ik over wilde gaan liep mijn paard een blessure op dus ben nog niet M2 gestart. Jij zult wel over moeten met zoveel winstpunten?
Oe jeah hebben we in insider bij Echt, altijd handig
Kon vorig jaar helaas niet starten omdat jullie het tegelijk met CHIO in Aken hadden georganiseerd en ja dan moet je prioriteiten stellen.. Maar hoorde van Kirsten, op het feestje van Nanda gister, dat het dit jaar een of 2 weekenden eerder dan Aken is, jej 
Soms nog wel wat makkelijker omdat je net wat meer tijd en plek hebt om alles te doen..
Wel super leuk zo'n prijs zeg!!
WinkyTinky schreef:Ja daar heb ik ook nog over nagedacht om M1 te starten maar heb toch maar besloten om M2 te starten. Maar ik begrijp je standpunt heel goed; M1 is toch net even anders dan M2....
En we zullen ons tegen die tijd vast wel vaker tegen komen dan 
en krijgt dus dit jaar een selectie, Bocholtz bv is de selectie kwijt geraakt.