Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
secricible schreef:TS, wat verschrikkelijk rot, heel veel sterkte met het verwerken.
voor wat betreft de reacties: Heel bot gezegd: als mensen een dier kopen en ze opgelicht blijken en het houden krijgen ze reacties dat ze op die manier de oplichter blijven onderhouden. Nu iemand het dier terug stuurt komt er commentaar "arm dier". Wat willen we nou met z'n allen?
TS, ik denk dat je er goed aan hebt gedaan.
suleilitha schreef:Voor dat bedrag heb je een topkwaliteit ruin die het in de sport goed doet, maar inderdaad geen dekhengst of eentje die er voor in aanmerking komt...
lundi schreef:secricible schreef:TS, wat verschrikkelijk rot, heel veel sterkte met het verwerken.
voor wat betreft de reacties: Heel bot gezegd: als mensen een dier kopen en ze opgelicht blijken en het houden krijgen ze reacties dat ze op die manier de oplichter blijven onderhouden. Nu iemand het dier terug stuurt komt er commentaar "arm dier". Wat willen we nou met z'n allen?
TS, ik denk dat je er goed aan hebt gedaan.
Ik zou het heel fijn vinden als topic starter hier eerlijk haar verhaal neer zou zetten,dan zullen alle mensen die nu zeggen dat het sneu is voor de topic starter snel van mening veranderen!!!
Het is hier absoluut niet arme topic starter,maar arm paard !!!!
Topic strarter wist voor dat ze aan dit paard begon dat het niet pluis zat !!!
lundi schreef:Denk jij maar wat je wil,ik kan je de bewijzen laten zien dat ts van te voren wist waar ze aan begon !!!
In dit topic wist ze de wegen niet te bewandelen maar lees haar latere reacties maar eens bij andere in topics dan weet ze precies alle wegen wel te bewandelen en weet zij wel een chipper die gegevens kan achter halen .....deze chipper cgipt ook gerust paarden overnieuw die al een chip hebben,dus ook geen zuivere !!!
Beetje jammer dat ts nog steeds niet eerlijk haar verhaal hier durft te vertellen !!!
lundi schreef:Klopt,misschien is mijn reactie wel wat hard.....maar wij zitten op bokt als paardenliefhebbers,wat hier gebeurd is vind ik niet door de beugel kunnen en neem ik het deze situatie op voor het paard!
Het paard is hier de dupe van alles geworden wat ts echt allemaal van te voren al wist voor ze het paard ging kopen!
Voor die tijd heeft ze van alles geprobeerd te achter halen van het paard!
Ik wil hier verder niet over uit wijden,maar vind je het niet vreemd dat ts geen enkele keer verweer geeft op mijn reacties ?
De ts zit al jaren op bokt en telkens onder een andere naam
bv Berpie barbara170 en lees daar maar eens berichten van,misschien dat jullie dan wakker worden!
En zullen zien dat juist zij wel moest weten waar ze aan begon !!!
megahaf schreef:Doet me plots weer denken aan het verhaal van JayJay/Billy... hoe zit het daar nou mee (er gingen toch updates in Eppie's profiel staan?)