klomp schreef:Nee, het plaatje is niet perfect, maar ik heb helaas veel erger op bokt voorbij zien komen. Ik zie liever dit als een paard wat krom getrokken wordt door een slof.
Waarom zeggen dat iemand er niet aan toe is als dit pas de 2de keer is met S&T? Bij wie gaat het wel gelijk de eerste keer perfect? Daarom hebben we toch allemaal les?
En hier sla je de spijker direct op zijn kop...
Niemand rijd vanaf de eerste keer geweldig met S&T, iedereen moet het leren, en daar is ook niets mis mee.
Maar het is precies wat je zegt, daarom hebben we allemaal les!
Onder professionele begeleiding begin je aan het leerproces, bovendien voorkom je sowieso dan al dat je kinketting niet goed zit, waardoor de stang niet goed in de mond ligt en dus niet doet wat het hoort te doen.
Ja TS moet het leren, en ook haar paard moet ermee om leren gaan.
Maar als ik mij niet vergis loopt het paard op M1 niveau, is het niet in orde en snapt de ruiter (TS) er ook niets van. Er is geen professionele begeleiding en het word gedaan voor een fotoshoot EN dáár vallen mensen over!
Bovendien vind ik dit
Citaat:
maar ik heb helaas veel erger op bokt voorbij zien komen
een beetje triest om te zeggen, er is genoeg dierenleed over de hele wereld, daarbij vergeleken is Bokt niets.
Dus zo vreselijk erg is het met TS en haar paard niet gesteld, maar sommige geuitte kritieken bevatten wel degelijk een kern van waarheid en dienen ook op die wijze opgenomen te worden en op te houden met bagatelliseren.