Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

luxket schreef:Er staat bij mij boven op mn kaart van hindernis controleur nummer 13.. betekent dit dat je dan bij die hindernis staat of is dat iets anders?

Ik wil ook nog die waterdichte bruine leren laarzen 
Misschien moet ik voor die tijd dan ook nog maar Dubarry's kopen, staan al erg lang op mijn verlanglijstje

malloesje schreef:Wie weet, zal morgen Koenderink eens bellen of ze mijn maat nog op voorraad hebben, anders moeten ze die maar van het militaryterrein meenemen (of staan ze er niet weer met een stand?)
100m2! Bas had ze al gezien....
?
.
(Op Ebay heb je hele mooie van Jeffries trouwens
). Ik heb al eens zo'n borsttuig geprobeerd die ik bij Wo aan het zadel moet bevestigen.. maar ik zie me al lopend mijn paard opzadelen op ander terrein en dan heb je een borsstuig wat je niet om hals kan hangen.. Gaat 'm niet worden voor ons
.
... fijn, heel erg fijn.. WolinLotte schreef:Mijn moeder heeft ook Dubarry's en dan heeft ze haar wax-poncho aan met burberry ruit aan de binnenzijde en dan haar cowboy hoed op.. en dan komt ze op die ouwe knol van haar aanrijden.. Echt een geweldig gezicht is dat.
@Snoekiej: Ik wil daar ook voor kijken(Op Ebay heb je hele mooie van Jeffries trouwens
). Ik heb al eens zo'n borsttuig geprobeerd die ik bij Wo aan het zadel moet bevestigen.. maar ik zie me al lopend mijn paard opzadelen op ander terrein en dan heb je een borsstuig wat je niet om hals kan hangen.. Gaat 'm niet worden voor ons
.
.. Het gaat dus niet om het aan je zadel klikken, de losse schouderstukken moet je apart aan elke kant van je zadel vastmaken, je kan het niet om de hals hangen van je paard.
, andere mensen werken er weer heel fijn mee, ik moet wat om de hals kunnen hangen.
. Je ziet daarom ook vrij veel deze borsttuigen tegenwoordig.. Die zitten aan je singelstoten vast en niet aan je ringen.. Maarja, zonder elastiek, dus het is maar net wat prettig zit

Ik wil er wel een met elastiek, zoals idd die van Jeffries. Maar toch eerst maar kijken wat ze in Boekelo hebben liggen!