Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Marr schreef:In 1 keer kan je genoeg zien, en nee, toen wist ik het zelfs nog niet! En ik zie het elke keer weer bevestigd worden.
Goh de 1 zegt 400 de ander 200, maakt ook niet uit, het zijn er in ieder geval te veel om ieder paard goed te kunnen verzorgen. Dat lukt als je misschien 50 werknemers in huis hebt die voor de paarden zorgen.
Maar ik heb het wel door, jullie houden liever jullie ogen gesloten dan dat je er eens goed over na gaat denken.. erg jammer, arme paarden
miejmoon schreef:Ik weet niet hoor, maar ze geven die paarden echt niet mee aan mensen die niet kunnen rijden.
Marjo_x schreef:miejmoon schreef:Ik weet niet hoor, maar ze geven die paarden echt niet mee aan mensen die niet kunnen rijden.
Zeker wel, je hoeft geen enkele rij-ervaring te hebben. Ze controleren niet.
@Bizzybijtje: Ik weet niet op wie je aast, maar ik ben er zeker wel geweestVolgens mij is ieder die kritiek geeft er zeker wel geweest.
suusiejj schreef:Lima ken ik ook nog haha..
Niet gereden geloof ik..
Heb 1ste jaar Vera gereden, lief dier , lange toef(Voorpluk) maar mij net iets te weinig pit zeg maar.
Jaar later op Muis (nu helaas overleden en hete anders)
Daarna op Ushi maar vond ie nie zo , dus alsnog Muis toegewezen gekregen.
Paar jaar later Muis willen kopen , heen gebeld maar ze vroegen me er veel te veel voor, heb ze dat gezegd en uiteindelijk ook dat het veel beter was dat Muis daar zou blijven want ze liep er al zoooo lang dat ze niet anders wist en best al op leeftijd was dus at getrek om haar helemaal hierheen te halen leek me niet wat.
Muis is geloof ik half jaar daarna overleden eeuwig zonde