Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjappie schreef:Aiaiaiai, een Sandro Hit voor €2500...(misschien wel teruggekocht), maar dan heb je het dekgeld er nog niet eens uit...
anneliesdj schreef:Ik ga ook naar Ermelo.
Aangezien ik nog niet eerder op een veulenveiling ben geweest vraag ik me af hoe de veulens tijdens de veiling in de baan komen.
Aangezien er vooraf een presentatie is waar ze allicht los in de baan gaan en even leuk lopen.
Maar het lijkt me dat ze tijdens de veiling ook los achter mama aanlopen? Dus dan krijg je ook nog wel wat gangen te zien neem ik aan? (aangezien er ook nog weer even gedraafd moet worden om kopers over de streep te trekken)
Dus wat mis je eigelijk als je de presentatie niet ziet?
anneliesdj schreef:anneliesdj schreef:Ik ga ook naar Ermelo.
Aangezien ik nog niet eerder op een veulenveiling ben geweest vraag ik me af hoe de veulens tijdens de veiling in de baan komen.
Aangezien er vooraf een presentatie is waar ze allicht los in de baan gaan en even leuk lopen.
Maar het lijkt me dat ze tijdens de veiling ook los achter mama aanlopen? Dus dan krijg je ook nog wel wat gangen te zien neem ik aan? (aangezien er ook nog weer even gedraafd moet worden om kopers over de streep te trekken)
Dus wat mis je eigelijk als je de presentatie niet ziet?
Nog iemand die mij een uitleg kan geven?
anneliesdj schreef:Sjappie schreef:Aiaiaiai, een Sandro Hit voor €2500...(misschien wel teruggekocht), maar dan heb je het dekgeld er nog niet eens uit...
Die vind ik ook (nog) niet veel uitstraling hebben en qua beweging vind ik hem ook niet apart, dus kan het me wel voorstellen.
Maar idd erg lage prijzen, onwijs gewoon.