Evelienepien schreef:Nou, ik ben ook 1 vd ruiters, die heeft mee gereden. Ik word er best moe van dat de "kijkers" blijkbaar allemaal verwachtten dat alle paarden een foutloze proef liepen. Dus met lengtebuiging, ontspannen, rechtgericht, zonder tactfouten en de hele reutemeteut.
Hallo, dat zie je toch op geen enkele wedstrijd? Ja, als we Anky heette b.w.v.s. Het zijn allemaal mensen, die gewoon lekker met hun hobby bezig waren met paarden, die bij hun budget passen en dus geen salinero's. Doe eens realistisch......Waarom zou dat op zo'n wedstrijd anders zijn?
En ja, ik heb ook foto's van mezelf gezien waar ik heel "paard-onvriendelijk" op zit. Nooit bij stil gestaan dat mijn manier van losrijden, wat ik als spelen ervaar, zo kan overkomen. Maar ja, als we het over paard-onvriendelijk gaan hebben, zullen we ze dan niet gewoon lekker met zn allen op de wei laten staan? Want op het moment dat je een paard een halster omdoet, kan het al onvriendelijk / manipulatief zijn.
Ik meen dat het door een aantal rijdende bokkers als positief ervaren is, deze proefwedstrijd. Ikzelf heb het geweldig gevonden om bij zo'n accomodatie te rijden! En tja, dat de kijkers een fout verwachtingspatroon of beeld hadden .........
Volgensmij heb ik over jou en je paard alleen maar goed commentaar gelezen