Mijn wedstrijddebuut in... Brazilie!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 23:56

Phylos schreef:
zonder universiteit of hbo ben ik nog nergens..dus zit nog wel een paar jaartjes vast aan Nederland.

Doe je 'gewoon' je stage in het buitenland! Heb ik ook gedaan, en dan is het een stuk makkelijker. Als student kun je goedkoop en simpel verzekeringen afsluiten. Want eenmaal afgestudeerd.... is dat een stuk moeilijker en duurder. Ben niet zo´n administratief wonder, maar het was duidelijk dat het moeilijker was Nederland UIT te komen, dan Brazilie IN te komen.

ChiChi schreef:
Je profiel ook even bekeken, wat een geweldige paarden hebben ze bij jullie!

Een groot deel van de profiel paarden worden ook voor de manegelessen gebruikt.
Ondertussen is er weer veel veranderd wat aanbod betreft, wordt bijna weer tijd voor een tweede vervolg topic over "de manegepaarden van Brazilie". :P

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 00:16

Wat een geweldig verslag! Heel interessant maar ook heel grappig geschreven, het is echt heel leuk om te lezen hoe het er in een totaal ander land er aan toe gaat in de wedstrijdsport. En ook een prachtig paardje heb je, gefeliciteerd met de prijs!

Happinez

Re: Mijn wedstrijddebuut in... Brazilie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 00:42

Geweldig geschreven, geeft een mooi inzicht in de sport daar.
Gefeliciteerd met je prijzen :D

zebra_zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:09

Rivano schreef:
Kameroen... wow! Dat lijkt me een vele grotere overgang dan naar de city of São Paulo waar op elke straathoek een McDonalds is! Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het daar is. Zit je in een stedelijk gedeelte?

Nee, inderdaad McDonalds hebben ze hier niet en zoiets als internet ook nog niet zo lang, vandaar de trage reactie (het netwerk ligt soms plat). Maar, ik kan zo vanuit de tuin de straat op rijden met m'n paardje want asfaltwegen hebben ze hier nauwelijks en verder loopt, fietst, rijdt hier toch alles door elkaar heen, verkeersregels zijn ver te zoeken. Dit heeft als resultaat dat de paardjes die in de stad gehouden worden echt "bom proof" zijn, qua verkeer. Het is wel opletten geblazen want mensen beschouwen paarden (en ezels) gewoon als transportmiddel dus waarom anders benaderen dan een fiets of een auto...?

"Weet wat je doet als je een paard ontmoet", las ik toen ik een tijd geleden in Nederland was - daar moet ik vaak aan denken als we ons een weg banen tussen rammelende karretjes, brommers die ons afsnijden, auto's die ons met 60 km/uur passeren op weg naar de open vlaktes net buiten Maroua... :Y)