Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kazary schreef:OP zijn plek zetten kan op andere manieren dan met 3 keer vol meppen en dat meerdere keren
Knijp hem met je benen fijn Dat hij weet, verdorie ik moet.
Reageert hij niet op je been, kun je hem een tikje achter de kuit geven, maar dat is wat anders dan meppen.
Je moppert op hem, is ook al op de plek zetten.
Achterwaarts er langs is al als tip voorbij gekomen, ook dat is niet zijn zin geven.
Maar geweld is zelden een oplossing.

kazary schreef:Ik los dat dan anders op. Want dat het niet is wat we willen dat klopt.
Maar het begint bij haar al voordat ze op haar paard zit.
Daar gaat het al fout. Dan kun je niet verwachten dat het met rijden wel goed gaat. De verhoudingen kloppen niet en dan is meppen niet de oplossing.
Het paard doet het op dat moment wel, maar er is niets opgelost.
Heeft ze een beetje paard met karakter gaat hij de volgende keer nog veel verder in zijn truucjes.

Lienn_ schreef:kazary schreef:Ik los dat dan anders op. Want dat het niet is wat we willen dat klopt.
Maar het begint bij haar al voordat ze op haar paard zit.
Daar gaat het al fout. Dan kun je niet verwachten dat het met rijden wel goed gaat. De verhoudingen kloppen niet en dan is meppen niet de oplossing.
Het paard doet het op dat moment wel, maar er is niets opgelost.
Heeft ze een beetje paard met karakter gaat hij de volgende keer nog veel verder in zijn truucjes.
Licht grotendeels ook aan het karakter van haar paard. Zoals mijn paard dat is een echte etterbak en die moet je gewoon even héél streng aan pakken, en daarna loop het de sterren van de hemel. Maar zoals jij al zegt meppen is niet áltijd de goede oplossing.

tanjazaffira schreef:@ Kazary, jou reacties zijn somsn net zo geformuleerd als de begin post van de TS, ondanks dat ben ik het wel met je eens.
Toch een tik of wat dan ook op zijn tijd kan echt geen kwaad, nu weet ik wel dat je doelt op de 3 meppen, brul en gevloek van de TS maar dat zal even een uiting van frustratie zijn tijdens het maken van haar topic, denk je niet?

tanjazaffira schreef:@ Kazary, jou reacties zijn somsn net zo geformuleerd als de begin post van de TS, ondanks dat ben ik het wel met je eens.
Toch een tik of wat dan ook op zijn tijd kan echt geen kwaad, nu weet ik wel dat je doelt op de 3 meppen, brul en gevloek van de TS maar dat zal even een uiting van frustratie zijn tijdens het maken van haar topic, denk je niet?