Kel2004 schreef:Sorry, maar nu wordt ik link!
Ik plaats dus GVD niet alleen mn beste foto's want weet je, zo zit ik niet in elkaar. Ik plaats hier foto's van een volgende stap in MIJN training en ik verwacht daar dus niet van dat dat meteen geweldig is. En mensen kunnen wel blijven doorzeveren over dat de bespiering niet goed is en dat het paard niet happy kijkt... Weet je, het paard leert ook iets nieuws. Volgens veel mensen hier op de verkeerde manier, volgens mij niet. En volgens mijn fysio ook niet, want ze heeft altijd alle spiergroepen zo los als drilpudding als hij komt masseren.
Als ik 5 foto's weg had gehaald, dan was er niemand over me gevallen, dan had misschien iemand gezegd dat ze langer in de hals mag, meer niet. Dus NEE dit zijn niet mn beste foto's. Ik kan nl wel een beetje kritiek handelen en hoop ook hier wat van te leren. Er zijn dan ook heel wat nuttige uitwisselingen van commentaar geweest.
Ik weet niet welke 5 foto's jij weg had willen halen maar al had je er 10 achterwege gelaten, dan nog had je van mij commentaar gekregen.
Als dit een nieuwe stap in je training is dan ben ik heel nieuwsgierig waar je dan nu op traint, de ontspanning, aanleuning en losheid is altijd het eerste begin en als dat niet goed is kun je geen stap verder doen.
En als dit een nieuwe stap was dan neem ik aan dat je de training wel weer goed hebt afgesloten, waarom heb je daar dan geen foto's van geplaatst?

Spanning in een training hoort er naar mijn idee nou juist bij, soms moet je ze net even over het randje helpen om verder te komen
of ben ik nu fout ??

wat een gezeur ik durf bijna niks meer te zeggen maar goed
!
!