Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
raket schreef:Nee ik ging er op in dat iemand de zweep zielig vond bij Gert, maar de NH methode niet.
Ik ben absoluut een voorstander van Gert. Het enige nadeel van zijn methode is dat alleen hij het kan doen, omdat hij zo oed zit.
Ik vind het een duidelijke methode: zo is het en zo gaan we het doen en niet elke week weer iets anders erbij verzinnen.
Gwewoon no-nonsense.
Zoals iemand hiervoor al zei: hij kan best een fantastische rodeoruiter zijn maar daar blijft het volgens mij ook bij.. Rijden gaat om meer dan netjes rechtop kunnen zitten
Heb overigens nog maar weinig mensen netjes recht zien zitten op een paard dat zulke gemene bokken geeft
Def schreef:Ik vind er eigenlijk niet zoveel durven aan, vind het meer vrij dom..
Om je lichaam zo in de waagschaal te gooien telkens..
Terwijl als je er meer tijd voor neemt, de kans veel kleiner is dat je zo'n boksalvo krijgt (uitzonderingen daar gelaten..)

Adil18 schreef:geennaam__ schreef:gert heeft wel lef!
maar ik vind dit niet de goede manier van het zadelmak maken,
ik bedoel: paarden worden overdonderd de volgende keer wanneer je met het zadel aankomt krijg je het er niet eens meer op...
dus wat bereik je hiermee?
Hoezo dan? Waarom zou deze paarden moeite krijgen met het zadelen hierna?
(en ja, nogmaals; die vent kan verdomt goed zitten!) Of het dom is of dapper... Ach uiteindelijk komen die twee op hetzelfde neer 
Kan er dus ook niet razend enthousiast om raken. Simpelweg omdat ik het liever allemaal rustig en ontspannen zie, daar valt mijn mond van open... Maar bij sommige paarden kan dat nu eenmaal niet (of omdat ze het er zelf naar maken, of omdat het mis gelopen is bij eerdere pogingen) en daarvoor zal deze meneer dé oplossing zijn!
Tientallen filmpjes geven een aardig beeld over hoe hij rijd
Ik oordeel ook niet, ik zeg alleen wat ik vind van de stijl. Dat is ieders goed recht, kan je daar niet tegen, heb je niets te zoeken op een forum.
Nevermind, heb het gehad nu. Have fun met een kerel de hemel in prijzen en ga vooral met zn allen tegen iedereen in die ook maar enigszins een afwijkende mening heeft. Stel je voor dat iemand zegt dat hij misschien toch niet zo goed is.
Jullie feestje.