Maar je hebt gelijk hoor, maar het lijkt mij niet bepaald handig, reiningruiters en halteraars in 1 inrijbak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Daarom zeg ik: gewoon een programma maken, laten inschrijven en KLAAR.
.
ik bedoel je wilt ook niet showmanshippen met ene bezweet paard! en dan zou je wran showmanship na de halter plaatsen, dan weer paints en dan weer wran? ook niet fijn voor de mensen die wran starten 
) Jan_Trel schreef:En zo heeft iedereen een andere reden om het programma naar z'n hand te willen zetten.![]()
We doen het maar zoals wij denken dat het goed is, dan blijft er in ieder geval wat te mopperen.
. Dank je Jan!
Maar ik baal wel een beetje...ik had me al opgegeven (voor 1 mei!
) met het idee dat het 's middags zou zijn en had al vervoer e.d. geregeld...dat wordt nu opnieuw met een aantal mensen puzzelen en wellicht wordt het lastig te komen. Ik zou het heel prettig vinden wanneer in het vervolg toch al eerder vermeld wordt wat het juiste schema is. Natuurlijk kun je geen tijden vermelden e.d. en blijft het onder voorbehoud van het aantal deelnemers, maar dat de halter handiger 's ochtends kan is iets waar in mijn ogen toch al eerder over nagedacht had kunnen zijn...
Top dat er weer een summershow wordt georganiseerd!
En helemal perfect wordt het nooit! Bovendien hebben wij makkelijk kletsen als niet-organisatoren...

Ik had me ingeschreven op basis van het programma en het vervoer dat we aan de hand daarvan hebben geregeld...door de wijziging wordt t m niet met t vervoer. 
Jan_Trel schreef:Weet je trouwens dat je tot voor 3 jaar helemaal geen tijdschema's had in onze sport. Dan begon je 's ochtends en als iedereen geweest was, was het afgelopen. Geen gezeur van hoe laat en wachten en te lang en uitopen en......
Jan_Trel schreef:Kijk ik ben natuurlijk een ouwe ... maar vroeger was een Westernwedstrijd een dagje uit. Daar was je de hele dag aanwezig. Nu gaat het steeds meer naar de kant van de engelse ruiters. Komen, rijden, gaan. Als men tegenwoordig een paar uur moet wachten, gaat men liever niet.
(zo was een aantal jaren bij de DPHC de HMS aan het einde na de reining, dan had Pooh echt d'r buik vol van de hele wedstrijd en had ik een nukkige merrie onder me
, kon ik net zo goed niet starten)skippy1 schreef:Ik zou mijn jonge en/of onervaren wedstrijdpaard niet graag een dagdeel laten wachten voor we verder gaan. Natuurlijk verschilt dit per paard. Naar mijn idee is het komen-rijden-gaan-verhaal voor een aantal dan ook absoluut ingegeven door karakter/ervaring van het paard.
Maar idd vroeger had men vaak maar 1 paard wat mee ging, en ging het allemaal wat makkelijker. MAARRRRR... ook toen gingen er mensen na hun onderdeel naar huis, alleen de allrounders bleven tot het einde (en mijn gevoel zegt dat er minder allrounders zijn dan vroeger). Daarbij waren de echte lange wedstrijddagen een zeldzaamheid. En ergens even je paard parkeren was ook nog mogelijk. Als ik nu een stal voor 1 dag wil op een wedstrijd kost dat gelijk ook weer een hoop geld, op de summershow moet je zelfs dan voor het hele weekeinde een stal huren wat ook een kostenpost is. Waardoor ik me het heel goed kan voorstellen dat er ruiters zeggen dat ze dan maar voor een aantal onderdelen komen en niet de hele dag. En dus geen stal hoeven te huren. Het financiele plaatje werkt ook mee in het geheel. En het ene werkt het andere ook in de hand.