Maar je hebt gelijk hoor, maar het lijkt mij niet bepaald handig, reiningruiters en halteraars in 1 inrijbak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jan_Trel schreef:En zo heeft iedereen een andere reden om het programma naar z'n hand te willen zetten.![]()
We doen het maar zoals wij denken dat het goed is, dan blijft er in ieder geval wat te mopperen.
Jan_Trel schreef:Weet je trouwens dat je tot voor 3 jaar helemaal geen tijdschema's had in onze sport. Dan begon je 's ochtends en als iedereen geweest was, was het afgelopen. Geen gezeur van hoe laat en wachten en te lang en uitopen en......
Jan_Trel schreef:Kijk ik ben natuurlijk een ouwe ... maar vroeger was een Westernwedstrijd een dagje uit. Daar was je de hele dag aanwezig. Nu gaat het steeds meer naar de kant van de engelse ruiters. Komen, rijden, gaan. Als men tegenwoordig een paar uur moet wachten, gaat men liever niet.
skippy1 schreef:Ik zou mijn jonge en/of onervaren wedstrijdpaard niet graag een dagdeel laten wachten voor we verder gaan. Natuurlijk verschilt dit per paard. Naar mijn idee is het komen-rijden-gaan-verhaal voor een aantal dan ook absoluut ingegeven door karakter/ervaring van het paard.