Marie Fjordien in het roze

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Marie Fjordien in het roze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:17

@ts: WOW wat een verschil met in je pro. Die is afgevallen zeg Scheve mond

maar ik zie in haar pro dat ze wel degelijk netjes kan rijden hoor Lachen

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 15:18

breezy302 schreef:
KiWiKo schreef:
en als je dat niet erg vind is dat toch ook geen probleem...........

deze twee zijn niet serieus aan het rijden, deze twee doen gewoon domme dingen samen....... en tja dat is wel eens wat onconventioneel.......... maar daarom niet slecht Lachen Lachen

ik krijg meer het idee dat ze dit wel serieus bedoelde!

*kuch* ik heb al niet eens een geschikte plaats om serieus te rijden Clown. Of zou jij op een driehoekje gras met bergje tussen 3 straten die redelijk druk zijn geconcentreerd gaan rijden terwijl je weet dat je boven je maximum zit als je op B-niveau zou rijden en je pony met een overdosis energie zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:20

Nou, het feit alleen al dat je daar rijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:23

Ik vind het echt verbijsterend dat jij dit als 'grappig' beschouwt. Sorry, maar ik vind het er gewoon niet uit ziet hoe jij op je paard zit. En btw, als jij misschien zelf doorhebt dat dit er niet uit ziet, wat ik betwijfel, waarom plaats je het dan in godsnaam! Zodat iedereen kan zien dat je er geen *** van bakt? Als je zelf kon zien hoe dit eruit zag, dan zou je dit je zelf niet aan doen ,en het niet plaatsen. Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:24

Babico3 schreef:
Ik vind het echt verbijsterend dat jij dit als 'grappig' beschouwt. Sorry, maar ik vind het er gewoon niet uit ziet hoe jij op je paard zit. En btw, als jij misschien zelf doorhebt dat dit er niet uit ziet, wat ik betwijfel, waarom plaats je het dan in godsnaam! Zodat iedereen kan zien dat je er geen *** van bakt? Als je zelf kon zien hoe dit eruit zag, dan zou je dit je zelf niet aan doen ,en het niet plaatsen. Knipoog

is dat de reden dat er van jou geen foto's te zien zijn?

tatjanalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:26

Citaat:
Ik ben achteraf en de dag erna met 3 personen gaan zoeken, ik heb 1 vrij snel teruggevonden maar de andere niet...

Als je ze verliest pak je ze toch meteen op!?
dat zou ik doen dan hoor

Je doet trouwens net alsof het grappig is,
Maar het is niet jou pony, dus waarschijnlijk ook niet jou zadel. je bent iets van iemand anders kwijt!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:27

@ kiwiki, hahaha.

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:27

waarom gaat het nu weer over hoe anderen op hun paard zitten.. het gaat nu tog over de TS??
maar denk dat ik verstandig nu niet meer ga posten..voordat ik dalijk ruzie heb..Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:28

Babico3 schreef:
@ kiwiki, hahaha.

snapiknie Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:30

jammer dan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:32

zeker Lachen ik probeer (en het kost me heel veel moeite) ook met jou gewoon te communiceren......... zou fijn zijn als je dat respect ook voor mij op kon brengen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:34

Waarom kost dat je moeite? Vind je me zo vreselijk? xD

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:36

nee hoor, ik vind niemand vreselijk Lachen Lachen ik verschil alleen van mening met jou, en ik vind je te kort door de bocht in deze Lachen

maar zoals je je nu gedraagd kost het me wel moeite om gewoon netjes te blijven reageren Lachen

aan jou wat je daarmee doet! Lachen

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:37

KiWiKo schreef:
zeker Lachen ik probeer (en het kost me heel veel moeite) ook met jou gewoon te communiceren......... zou fijn zijn als je dat respect ook voor mij op kon brengen

Zou er geen eens meer op reageren volgens mij is deze discussie met iemand die niet heel veel ouder is als de ts, en aan de reacties te merken ook niet erg volwassen.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:39

KiWiKo schreef:
hou toch op!!!

wat een onzin, iedereen heeft wel eens een moment dat die onbedoeld grof inkomt, jij ook Babico!!

KAN niet anders........

stelletje moraalridders!

Precies. Clown

Dat hallelujah gehalte van onze medebokstertjes (zij rukken hun dier namelijk nooit in de mond als ze scheef komen te zitten of uit balans raken, zij laten immers meteen los; je wilt de mond van een bokkende ondeugende Fjord immers sparen, niet waar? Knipoog )..

TS, keep it cool. lekker aan de slag met iemand samen, balans zoeken, oefenen. Fjorden zijn vaak erg slim en taai. Hou vol! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:40

Ik ga ook met je mee, Detour. Heel fijn dat al die belerende medebokstertjes nooit wat fout hebben gedaan maar het overgrote deel zal nog wel nooit met een pownie buiten de bak zijn geweest.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:41

Thanks, Sul. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:45

@ Kiwiko. Ahaa, ik snap het. Nou okee dan, ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen van mij rijdend. Moet dan even uitvogelen hoe dat dan moet. Knipoog Te kort door de bocht.. Hmm... Moet ik mijn mening meer onderbouwen? Of vind je gewoon je gewoon dat ik geen gelijk heb. Dat kan ook, maar daar kan ik niks aan doen dan. Lachen

@ Chloek: Dus omdat ik volgens jou geen gelijk heb, dan zal ik maar jong en klein en onervaren en al dat zijn? Hoezo reageer ik niet volwassen, ik vind namelijk dat ik niet onredelijk ben. Alsof alleen volwassenen een discussie kunnen voeren, nou sluit bokt dan maar. Het is voor iedereen, Ik geef gewoon mijn mening zoals ik dat echt vind, dat dat in jou ogen onvolwassen overkomt kan ik niks aan doen. Ik heb niet mijn mening gegeven met de intentie kinderachtig te doen of een discussie op te starten. Of vind jij jezelf wel heel volwassen? Gelijk afgeven om iemand die misschien jonger is, en anderen ompraten om niet tegen haar te praten, want.. er komt toch niks zinnigs uit haar mond. Toch? Nou okee dan, mij best. Ga jij maar discussieren met mensen van jouw leeftijd en niveau. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:46

Babico, je wilt graag met de grote mensen meepraten maar ik zie weinig onderbouwd commentaar van jouw hand komen Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:48

Babico3 schreef:
@ Kiwiko. Ahaa, ik snap het. Nou okee dan, ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen van mij rijdend. Moet dan even uitvogelen hoe dat dan moet. Knipoog Te kort door de bocht.. Hmm... Moet ik mijn mening meer onderbouwen? Of vind je gewoon je gewoon dat ik geen gelijk heb. Dat kan ook, maar daar kan ik niks aan doen dan. Lachen

ik vind niet dat je geen gelijk hebt Lachen want als TS dezelfde foto's had geplaatst onder het mom van serieus rijden, dan had ik ook een berg commentaar gehad Lachen

alleen dit was een gekkigheid, en ook dat moet kunnen.......... en dan ziet het er wel eens raar uit Lachen

maar als je in TS haar profiel kijkt, dan zie je ook dat als ze serieus rijd, het er heel anders uitziet Lachen

het is dus een soort van........... naja, lol met je knol Lachen en het is maar goed dat er in mijn tijd geen digi camera's bestonden en een bokt............ want hemellief ik had heel bokt elke week wel op de kast gehad Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:50

Ik word er zo moe van dat het commentaar van jongeren nooit deugt, als er commentaar uit de mond van iemand komt die niet volwassen is en een volwassenen is het daar niet mee eens, dan zal wel aan de onervarenheid liggen van die gene, of het is een iemand met heilig penny gedrag. Als je in de veronderstelling was dat ik ouder dan 18 was, dan zou je vast niet zo reageren. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:50

Okee Kiwiko, ik moet je bij deze gelijk geven, en dat geef ik je dan ook. Want bij mij geld : If you're right, you're right, and if you're wrong, you're wrong.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:51

Klopt Kiwiko en kennelijk mag lol met je knol tegenwoordig niet meer. Dan komt de bokt-politie in opstand!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:52

Lees eerst.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:54

Babico3 schreef:
Okee Kiwiko, ik moet je bij deze gelijk geven, en dat geef ik je dan ook. Want bij mij geld : If you're right, you're right, and if you're wrong, you're wrong.

het is gewoon niet zo dramatisch als mensen hier schrijven Lachen en ik ben blij dat je dat inziet Lachen

en bij mij is het hetzelfde hoor, ik heb ook echt heel regelmatig mijn mening heel wat bij moeten schaven hier op bokt, en dat is ook heel regelmatig bij jonge bokkers gebeurd Lachen