maar ik zie in haar pro dat ze wel degelijk netjes kan rijden hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
breezy302 schreef:KiWiKo schreef:en als je dat niet erg vind is dat toch ook geen probleem...........
deze twee zijn niet serieus aan het rijden, deze twee doen gewoon domme dingen samen....... en tja dat is wel eens wat onconventioneel.......... maar daarom niet slecht![]()
ik krijg meer het idee dat ze dit wel serieus bedoelde!
Babico3 schreef:Ik vind het echt verbijsterend dat jij dit als 'grappig' beschouwt. Sorry, maar ik vind het er gewoon niet uit ziet hoe jij op je paard zit. En btw, als jij misschien zelf doorhebt dat dit er niet uit ziet, wat ik betwijfel, waarom plaats je het dan in godsnaam! Zodat iedereen kan zien dat je er geen *** van bakt? Als je zelf kon zien hoe dit eruit zag, dan zou je dit je zelf niet aan doen ,en het niet plaatsen.
Citaat:Ik ben achteraf en de dag erna met 3 personen gaan zoeken, ik heb 1 vrij snel teruggevonden maar de andere niet...
Babico3 schreef:@ kiwiki, hahaha.
KiWiKo schreef:zekerik probeer (en het kost me heel veel moeite) ook met jou gewoon te communiceren......... zou fijn zijn als je dat respect ook voor mij op kon brengen
KiWiKo schreef:hou toch op!!!
wat een onzin, iedereen heeft wel eens een moment dat die onbedoeld grof inkomt, jij ook Babico!!
KAN niet anders........
stelletje moraalridders!
Babico3 schreef:@ Kiwiko. Ahaa, ik snap het. Nou okee dan, ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen van mij rijdend. Moet dan even uitvogelen hoe dat dan moet.Te kort door de bocht.. Hmm... Moet ik mijn mening meer onderbouwen? Of vind je gewoon je gewoon dat ik geen gelijk heb. Dat kan ook, maar daar kan ik niks aan doen dan.
Babico3 schreef:Okee Kiwiko, ik moet je bij deze gelijk geven, en dat geef ik je dan ook. Want bij mij geld : If you're right, you're right, and if you're wrong, you're wrong.